16:50, Τετάρτη
17 Αυγούστου 2022

Δοκιμάζουμε το Volvo C40 Recharge P8 AWD με 408 ίππους!

Η Volvo αποτελεί μια αυτοκινητοβιομηχανία που εδώ και πολλά χρόνια έχει αποδείξει την ευαισθησία της για την προστασία του περιβάλλοντος.Με το νέο C40 RechargeP8 AWD η Volvo κάνει ένα ακόμη βήμα προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της.

Η τιμή πώλησης του προσθιοκίνητουVolvoC40 P6 Recharge ξεκινά από τις 57.644 ευρώ, ενώ του τετρακίνητου P8 της δοκιμής μας με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ από τις 65.521 ευρώ, με το απολύτως κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού στην κατηγορία του. Σε αυτές τις τιμές δεν περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση ύψους 8.000 ευρώ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

Στις παροχές της ελληνικής αντιπροσωπείας περιλαμβάνονται τρία χρόνια δωρεάν σέρβις, πέντε χρόνια εγγύηση (η μπαταρία έχει οκτώ χρόνια εγγύηση ή 160.000 χλμ.), δυνατότητα μεικτής ασφάλισης για τρία χρόνια και ευνοϊκή χρηματοδότηση με χαμηλό επιτόκιο.

Μοναδική σχεδίαση

Το C40 Recharge αξιοποιεί τη σχεδιαστική ιδιαιτερότητα του αμαξώματος, με την οροφή της να προσεγγίζει την τρίτη κολόνα δημιουργώντας τις ιδιαίτερες αναλογίες ενός coupeSUV. Στο εμπρός μέρος υπάρχουν και πάλι η κλειστή μάσκα του XC40 Recharge και νέα φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν μια εξελιγμένη τεχνολογία PixelLED, χρησιμοποιούν μια κάμερα στο παρμπρίζ και προσαρμόζουν τη φωτεινότητα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα καίρια τοποθετημένα σκουρόχρωμα προστατευτικά αμαξώματος και φυσικά οι ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών, οι οποίες ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.

Hitech αλλά πολυτελές εσωτερικό

Περνώντας τώρα στο εσωτερικό, συναντάμε τη στάνταρ γυάλινη πανοραμική οροφή που διαθέτει όλα τα απαραίτητα φίλτρα UV για να είναι ενεργειακά επαρκής, η οποία ωστόσο δεν συνοδεύεται από κάποια συρόμενη κουρτίνα, γεγονός που μπορεί να προβληματίσει τον οδηγό ενόψει των υψηλών καλοκαιρινών θερμοκρασιών. Κατά τα άλλα, το εσωτερικό του σουηδικού μοντέλου είναι παρόμοιο με εκείνο του XC40 με ψηφιακό πίνακα οργάνων 2ης γενιάς και αλά tablet κεντρική οθόνη που φιλοξενεί ένα από τα πιο εύπεπτα συστήματα infotainment στην αγορά.

Το αυτοκίνητο δοκιμής μας LaunchEdition διέθετε υπερπλήρη εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, αντλία θερμότητας για τον κλιματισμό, visualParkAssist 360o και ένα εξαιρετικό ηχοσύστημα της HarmanKardon.

408 ίπποι!

Κάτω από το καπό του C40 Recharge δεν κρύβεται κάποιος κινητήρας εσωτερικής καύσης, αλλά αποτελείένανεπιπλέον αποθηκευτικό χώρο!Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα με ισχύ 204 ίππων έκαστος (408 συνδυαστικοί ίπποι), οι οποίοι προσφέρουν μια πληθωρική συνδυαστική ροπή στα 660 Nm. Οι δύο κινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 78 kWh, η οποία βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και μπορεί να φορτιστεί από το 10% έως το 80% σε περίπου 40 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή και την αυτονομία να φτάνει στα 410 km.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και ένα εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης μέσω του OnePedalDrive (φρενάρει αφήνοντας το πεντάλ του γκαζιού) και επιλογή για πιο βαρύ τιμόνι για δυναμική οδήγηση. Πάντως, τα πρώτα 100 χλμ. από στάση έρχονται σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα!

Απίστευτη δύναμη

Το VolvoC40 Recharge πραγματικά θα εντυπωσιάσει τον οδηγό του από τα πρώτα κιόλας μέτρα κίνησης μαζί του, με τη δύναμη να είναι πραγματικά απίστευτη και αστείρευτη!Για το καλό όλων η Volvo έχει περιορίσει ηλεκτρονικά τη μέγιστη ταχύτητα κίνησης στα 180 χλμ./ώρα!

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο καλό θα είναι ο οδηγός να είναι συνετός, καθώς η αυτονομία μειώνεται αισθητά, αν κινηθεί κανείς στα όρια, ωστόσο οι τροχοί των 20 ιντσών με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά ανεβάζουν ακόμη ψηλότερα τον πήχη της πρόσφυσης.

Μέσα στην πόλη ο οδηγός θα απολαύσει την ηρεμία που προσδίδουν η ηχομόνωση της καμπίνας αλλά και η μη ύπαρξη θορύβων από κάποιον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ παράλληλα θα εκτιμήσει ιδιαίτερα την ευελιξία του σουηδικού μοντέλου. Επίσης, μέσα στην πόλη δεν υπάρχει και το άγχος της ανεύρεσης φορτιστή, καθώς υπάρχει διαθέσιμος σχεδόν παντού.

Εκτός δρόμου η ύπαρξη τετρακίνησης κάνει την κίνηση σε χώμα ή άμμο παιχνιδάκι, ωστόσο χρειάζεται προσοχή, καθώς το αυτοκίνητο ζυγίζει πάνω από 2 τόνους και βέβαια η λειτουργία της τετρακίνησης μειώνει την αυτονομία…

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL