fbpx

, Πέμπτη
18 Ιουλίου 2024

search icon search icon

Θεσσαλονίκη: Νέα ψηφιακή εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου» για παράπονα δημοτών του Κορδελιού Ευόσμου

Μια ακόμη ψηφιακή δυνατότητα έχουν πλέον στη διάθεσή τους οι πολίτες Κορδελιού Ευόσμου, με στόχο τον εντοπισμό, την καταγραφή και την άμεση επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας σε κάθε γειτονιά.

Η Ψηφιακή εφαρμογή με την ονομασία «Βελτιώνω την πόλη μου» επιτρέπει σε όσους είτε ζουν, είτε εργάζονται, είτε επισκέπτονται τον Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου να αναφέρουν μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου https://aitimata.kordelio-evosmos.gr/ αφενός μεν τα τοπικά προβλήματα που εντοπίζουν, όπως πεταμένα ογκώδη αντικείμενα, καμένες λάμπες ηλεκτροφωτισμού, παράνομα παρκαρισμένα οχήματα κ.λπ. και αφετέρου μέσα από την ίδια εφαρμογή θα μπορούν να υποβάλλουν και τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε κάθε γειτονιά.

Πρόκειται για μία νέα διαδικτυακή πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων/παρατηρήσεων, οι οποίες θα προωθούνται προς επίλυση στις δημοτικές υπηρεσίες, ενώ ο πολίτης ανά πάσα στιγμή θα μπορεί να παρακολουθεί την πορεία του αιτήματός του, να υποστηρίζει τα αιτήματα άλλων συμπολιτών του, να προσδιορίζει την ακριβή θέση του προβλήματος πάνω στο χάρτη και να επισυνάπτει ακόμη και σχετικές φωτογραφίες για την καλύτερη απεικόνιση του προβλήματος.

Όλες οι καταχωρίσεις θα εμφανίζονται πάνω στο χάρτη της περιοχής.

« Ο στόχος μας από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε την διοίκηση του Δήμου μας, ήταν και παραμένει η διαρκής αξιοποίηση και εκμετάλλευση κάθε σύγχρονου μέσου, προς όφελος του Δήμου και των πολιτών προκειμένου η αλλαγή, η βελτίωση και η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας, να γίνει υπόθεση όλων και να συμμετέχουμε όλοι σ αυτήν. Είναι απλό και είναι στο χέρι όλων μας. Μπορούμε να κάνουμε πρώτοι εμείς την αλλαγή που περιμένουμε» δήλωσε ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου κ. Κλεάνθης Μανδαλιανός, τονίζοντας ότι η ηλεκτρονική ενεργοποίηση των πολιτών μέσα από την νέα ψηφιακή υπηρεσία του Δήμου θα είναι η κινητήριος δύναμη και ο μοχλός της τοπικής ανάπτυξης που δικαιούται και αξίζει ο Δήμος.

Αιτήματα/παρατηρήσεις μπορούν να υποβάλλονται στις παρακάτω δημοτικές υπηρεσίες :

Τεχνική Υπηρεσία

– Παιδικές χαρές

– Διαφημιστικές πινακίδες (απομάκρυνση)

– Σχάρες-καθαρισμός φρεατίων αποχέτευσης

– Οδόστρωμα κατεστραμμένο

– Ηλεκτροφωτισμός – Καμένες λάμπες (φωτισμού)

– Χαλασμένοι σηματοδότες

– Οδοσήμανση – Πινακίδες

– Πεζοδρόμιο κατεστραμμένο

Καθαριότητα & Ανακύκλωση

– Ογκώδη αντικείμενα – μπάζα (περισυλλογή)

– Αφίσες (αφαίρεση)

– Παιδικές χαρές

– Επισκευή κάδων – καλαθιών σκουπιδιών

– Αποκομιδή απορριμμάτων, ανακυκλώσιμων υλικών

– Συντήρηση/ καθαρισμός κοινοχρήστων χώρων, πλατειών (σκούπισμα οδών, πεζοδρομίων)

– Τοποθέτηση νέων κάδων – πλύσιμο κάδων- αντικατάσταση κάδων

Περιβάλλον & Πράσινο

– Συντήρηση πρασίνου – κοπή/κλάδεμα δέντρων

– Καθαρισμός ιδιωτικών οικοπέδων

– Φύτευση/επαναφύτευση δέντρων σε ήδη υπάρχουσες θέσεις

– Αδέσποτα ζώα

Δημοτική Αστυνομία

– Διάβαση πεζών / Ράμπα ΑμεΑ (αποκλεισμός)

– Εγκαταλελειμμένα οχήματα

– Παρεμπόδιση κυκλοφορίας/παράνομη στάθμευση

– Παρεμπόδιση πεζών στα πεζοδρόμια

“Πορεία” αιτήματος:

Α) Κάθε καταχώριση αρχικά βρίσκεται στην κατάσταση «Υποβλήθηκε».

Β) Μόλις ο υπεύθυνος υπάλληλος του Δήμου λάβει γνώση και την προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα, η κατάσταση αλλάζει σε «Σε εξέλιξη».

Γ) Όταν το θέμα διεκπεραιωθεί η κατάσταση γίνεται «Διεκπεραιώθηκε».

Δ) Ο πολίτης που έκανε την καταχώριση ενημερώνεται αυτόματα με e-mail για κάθε αλλαγή της κατάστασης.

Επιπλέον, οι πολίτες μπορούν να ψηφίζουν υπέρ καταχωρημένων αιτημάτων από άλλους συμπολίτες τους, ώστε να ενισχύσουν τη σημασία ενός αιτήματος.

Για την καταχώριση ενός αιτήματος ή πρότασης και την παροχή ψήφου απαιτείται η σύνδεση στην εφαρμογή:

μέσω του διαδικτυακού τόπου, κάνοντας εγγραφή ή χρησιμοποιώντας το λογαριασμό σε Apple, Google, ή Facebook μέσω εφαρμογής σε κινητά τηλέφωνα android, και, σύντομα, σε κινητά τηλέφωνα με iOS

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.