«Ατελείωτες ώρες αναμονής. Επιβάτες στοιβαγμένοι τις ώρες αιχμής. Καθυστερήσεις. Παράνομες καταλήψεις λεωφορειογραμμών. Για όλα αυτά, δεν ακούσαμε από τον δήμαρχο Ζέρβα» ανέφερε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης σε ανάρτηση στο Facebook.
Ο κ. Αγγελούδης και η «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη» αναγνωρίζει το πρόβλημα στις συγκοινωνίες και κατέθεσε τις δικές τις προτάσεις για την επίλυση.
Για το αν είναι αρμοδιότητα του δήμου Θεσσαλονίκης ο ΟΑΣΘ είπε πως «είναι ευθύνη του υπουργείου μεταφορών. Αλλά ο δήμαρχος Ζέρβας είναι μέλος στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ. Με ευθύνη. Αντί να κάνει ό,τι μπορεί προτίμησε να ξοδέψει 500.000 ευρώ και να δωρίσει στον ΟΑΣΘ μεταχειρισμένα λεωφορεία από τη Λειψία».
Επίσης, τόνισε πως αγοράστηκαν 49 μεταχειρισμένα λεωφορεία από τη Λειψία. «Χρησιμοποιούνται τα μισά γιατί τα άλλα έγιναν στοκ ανταλλακτικών. Στη δαπάνη αγοράς 500.000 ευρώ που κατέβαλλε ο δήμος, ο ΟΑΣΘ πλήρωσε άλλα τόσα για τη μεταφορά και τη χρήση τους».
Παράλληλα, διερωτήθηκε γιατί κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης λεωφορεία με λογότυπο του δήμου Θεσσαλονίκης λέγοντας πως τα λίγα αξιόμαχα λεωφορεία μόνο σε περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης. «Ο δήμαρχος και η διοίκηση του ΟΑΣΘ ισχυρίζονταν ότι δεν τα βγάζουν πέρα στις ανηφόρες. Το ελάττωμα τους όμως θεραπεύτηκε προεκλογικά. Τώρα άρχισαν να ανεβαίνουν και στις Σαράντα Εκκλησιές».
Ο κ. Αγγελούδης έθεσε τις προτάσεις για το πως θα αλλάξει η εικόνα στις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκης και ανέφερε πως η «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη» αναγνωρίζει το πρόβλημα στην καθημερινότητα των πολιτών. Σχεδιάζουμε ένα πρόγραμμα δυναμικών παρεμβάσεων. Με ενσωμάτωση ήπιων τρόπων μετακίνησης αντί του ΙΧ. Και την εξασφάλιση ισότιμης και ευχερούς πρόσβασης όλων των μετακινούμενων, συμπεριλαμβανομένων των ΑμεΑ, στο σύστημα μεταφοράς».
«Η πόλη κύριε Ζέρβα δεν αλλάζει, βουλιάζει. Αυτή είναι η αλήθεια κ. Ζέρβα. Και οι πολίτες το ξέρουν», καταλήγει.




