Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με αφορμή τα εγκαίνια της έκθεσης “Γιαννούλης Χαλεπάς: Δούναι και λαβείν” τόνισε πως «Η Θεσσαλονίκη του πολιτισμού είναι μια σταθερή αξία και εμείς περήφανοι για αυτό».
«Είχα σήμερα τη χαρά και την τιμή να επισκεφθώ το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ μαζί με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Katerina Sakellaropoulou στα εγκαίνια της έκθεσης “Γιαννούλης Χαλεπάς: Δούναι και λαβείν”», αναφέρει αρχικά και προσθέτει πως «Ξεναγήθηκαμε στους χώρους και θαυμάσαμε τα έργα του μεγάλου γλύπτη της Ελλάδας. Έργα μοναδικά, υψηλής καλλιτεχνικής αξίας με διαχρονικότητα».




