fbpx

, Παρασκευή
07 Φεβρουαρίου 2025

search icon search icon

Αύξηση τζίρου 40% για την Intrafashion (PinkWoman)

Με σημαντική αύξηση πωλήσεων που υπερβαίνει το +40% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 ο Όμιλος Intrafashion με το brand γυναικείας ένδυσης PinkWoman.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου Δημήτρη Ματεμτζή, «η αύξηση αυτή αντανακλά τόσο την αναπτυξιακή πορεία του ομίλου αλλά και το “αδύναμο” πρώτο τρίμηνο του 2022 που δημιούργησε τις συνθήκες περαιτέρω ευνοϊκής σύγκρισης για φέτος».

Επιπλέον, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση του ομίλου ανακοίνωσε έναν καταιγισμό νέων καταστημάτων, ο οποίος υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου, στον απόηχο της -για πολλούς παράγοντες της αγοράς- ανεξήγητης λήξης της συνεργασίας της PinkWoman με το The MallAthens. Πρόκειται για οκτώ νέα εταιρικά καταστήματα του brand, το φυσικό δίκτυο καταστημάτων του οποίου άγγιξε πλέον τα 110 σημεία πώλησης.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.