, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Η Μαύρη Θάλασσα… το «viral» fine dining εστιατόριο της Θεσσαλονίκης! 

Το viral είναι μια λέξη άμεσα συνδεδεμένη με τα social media. Ταυτίζεται με την ευρεία διάδοση μιας ανάρτησης, βίντεο, φωτογραφίας και γενικότερα ο,τιδήποτε αφορά «υλικό» που αναρτάται στο διαδίκτυο. 

Στη Θεσσαλονίκη, υπάρχει ένα εστιατόριο που, αναμφισβήτητα, έχει γίνει viral. 

Η Μαύρη Θάλασσα, με ιστορία σχεδόν 100 ετών είναι ένα εκλεπτυσμένο εστιατόριο ψαρικών που βρίσκεσαι στην Ανατολική Θεσσαλονίκη. Το εν λόγω μαγαζί έχει πετύχει με αριστουργηματικό τρόπο να κατακτήσει τα social media και αυτό χάρη στον Γιώργο Τοκίδη και τον πατέρα του και σεφ και ιδιοκτήτη του εστιατορίου, τον κύριο Αλέκο, ο οποίος είναι και ο πρωταγωνιστής των βίντεο.

Η ιδέα

Ο Γ. Τοκίδης μιλώντας στην Karfitsa τόνισε ότι το διαδίκτυο έχει δώσει πολύ μεγάλη δυναμική στο μαγαζί. Πως ξεκίνησε όμως αυτή η ιδέα; «Την περίοδο της καραντίνας παρακολουθώντας πολλούς ανθρώπους του αντικειμένου, αντιλήφθηκα πως πρέπει κάθε ημέρα να ανεβάζεις ένα βίντεο σχετικό με την επιχείρηση σου. Αμέσως κατάλαβα πως το παιχνίδι του marketing άλλαξε εντελώς και ότι πρέπει να στραφώ προς τα εκεί. Μέχρι τότε δεν είχα υλικό, οπότε με το που ανοίξαμε άρχισα να κάνω βίντεο μικρής διάρκειας, όπως για παράδειγμα, ότι μετά από κάποια ημερομηνία μας επέτρεψαν να έχουμε μουσική κτλ. Στη συνέχεια το περιεχόμενο των βίντεο ήταν κυρίως με συνταγές και υλικά».

Το βίντεο που πήρε πάνω από 600 χιλιάδες προβολές

«Μια ημέρα ήρθε ο πατέρας μου, πρωταγωνιστής των βίντεο, και μου δείχνει ότι υπάρχει αρσενικός και θηλυκός αστακός. Το βγάζω ένα βίντεο, και την επόμενη ημέρα ανοίγω το TikTok και έχουμε ξεπεράσει τις 600 χιλιάδες προβολές, ο αστακός έγινε viral. Ερχόταν κόσμος και μου έλεγε είδα τον κ. Αλέκο στο TikTok.»

Το επόμενο βήμα

Μετά τα πρώτα βίντεο αντιλήφθηκαν την δυναμική των social media, όμως δεν επαναπαύτηκαν. Αντίθετα ο Γιώργος Τοκίδης μαζί με τον κ. Αλέκο άρχισαν να σκέφτονται τί διαφορετικό μπορούν να κάνουν για να «κρατήσουν» αλλά και να αναπτύξουν ακόμη περισσότερο το διαδικτυακό κοινό του. «Βλέποντας ότι έχουμε τόσες προβολές, σκέφτομαι, ότι πρέπει να κάνουμε συνεχώς νέα βίντεο και έτσι άρχισαν τα σενάρια. “Μπορώ να φάω τυρί με ψάρι ή το ψάρι βοηθεί όντως στην όραση;”.

@mavrithalassa Το έχετε δοκιμάσει; 😳 #greece #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος – Mavri Thalassa

Όποτε κάναμε μια σειρά από τέτοια βιντεάκια μας έδωσαν εκατομμύρια προβολές.  Πλέον προσπαθώ κάθε μέρα να ανεβάζω ένα βίντεο με κάτι διαφορετικό, όπως οικογένειες ψαριών, εποχικότητα πρώτων υλών», αναφέρει ο κ. Τοκίδης.

@mavrithalassa Απάντηση στον χρήστη @Johnmalath κάντε rate απο 5 εως 10; 🫵🏼🤔👨🏻‍🍳 #greece #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος – Mavri Thalassa

Η δύναμη των social media είναι καταιγιστική και αυτό αποτυπώνεται στα λεγόμενα του κ. Τοκιδη. «Δε μπορείς να μη συνυπολογίζεις την Μαύρη Θάλασσα, πλέον, ως μια δυνατή ύπαρξη στο ίντερνετ. Βλέπουμε μεγάλη αύξηση στην πελατεία της καθημερινές αλλά και γενικά  και το πιο όμορφο είναι ότι έρχονται μικρά παιδιά που απλά θέλουν να γνωρίσουν τον κ. Αλέκο».

Πάντα υπάρχει και αρνητική κριτική 

«Υπήρχαν άνθρωποι που είπαν, “μα τι κάνει τώρα, ένα εστιατόριο fine dining στο TikTok”, όμως είναι κάτι που δε με απασχόλησε ποτέ. Κάνουμε κάτι που ο κόσμος το αγάπησε. Βλέπεις πραγματικά, εμάς, σαν οικογένεια και αυτό είναι 100% αληθινό», αναφέρει ο Γ. Τοκίδης.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως ο Γιώργος Τοκίδης, τόνισε πως το πιο δύσκολο είναι να εκτεθείς στην κάμερα αλλά το αποτέλεσμα είναι πραγματικά λυτρωτικό. 

«Εάν μπορούσα να δώσω μια συμβουλή σε κάποιον άνθρωπο που θέλει μα βοηθήσει την επιχείρηση του, θα του έλεγα μόνο να οπτικοακουστικοποιήσει την απλή καθημερινότητα, από τις απαντήσεις σε απλές απορίες πελατών μέχρι και την στρατηγική διαχείριση του προσωπικού. Όλα αυτά μειώνουν την απόσταση μεταξύ του πελάτη και των ανθρώπων που υπάρχουν από μια επιχείρηση». 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.