Βίκος: Ευελπιστεί σε ανάπτυξη 20% το 2023
Στην πολλά υποσχόμενη αγορά του Pink Grapefruit αναφέρθηκε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, chief marketing officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων ΑΕ (Βίκος), σημειώνοντας για το προϊόν της εταιρείας (Βίκος Pink Grapefruit) ότι μέσα σε έναν χρόνο από το λανσάρισμά του κατάφερε να καταγράψει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση με μερίδιο 18,6% στο σύνολο της αγοράς (σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ).
Ερωτηθείς για την πορεία των αναψυκτικών το 2023, ο κ. Σεπετάς εξήγησε ότι με βάση το πώς κινείται το Pink Grapefruit και την ανάπτυξη που καταγράφει στο δίμηνο (με παγωμένο τον Φεβρουάριο) η Βίκος ευελπιστεί σε ανάπτυξη 20% το 2023.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL