Tα ξημερώματα της Δευτέρας (22/6) αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, προχώρησαν sτη σύλληψη ενός 19χρονου άνδρα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., ο 19χρονος εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε όχημα με ταχύτητα 195 χλμ/ώρα, σε σημείο όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο είναι 90 χλμ/ώρα, όπως ορίζεται με ρυθμιστικές πινακίδες, με κίνδυνο να συγκρουστεί με άλλα οχήματα και πεζούς.





