fbpx

, Τετάρτη
17 Ιουλίου 2024

search icon search icon

Αρτηριακή πίεση: Οι ασκήσεις που τη μειώνουν αποτελεσματικά – Δεν είναι αυτές που φαντάζεστε

Η επιστήμη έχει ήδη αποφανθεί σχετικά με τη μέθοδο γυμναστικής που ρυθμίζει την πίεση με πλήθος μελετών, καταλήγοντας στην αερόβια άσκηση.

Τελευταία, παρόμοια αποτελέσματα έχουν παρουσιαστεί και από την προπόνηση ενδυνάμωσης. Θα μπορούσαν όμως και άλλες μορφές άσκησης να είναι το ίδιο αποτελεσματικές;

Νεότερη μελέτη, που εμβάθυνε σε μια ανάλυση συγκεντρωτικών δεδομένων από κλινικές δοκιμές, που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Sports Medicine, παρατηρεί ότι οι στατικές ισομετρικές ασκήσεις, όπως τα καθίσματα στον τοίχο και η σανίδα, θα μπορούσαν να είναι πιο αποτελεσματικές στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Οι συγκεκριμένες ασκήσεις περιλαμβάνουν την ενεργοποίηση των μυών χωρίς κίνηση, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δε γυμνάζουν το σώμα.

ygeiamou.gr

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.