05:14, Δευτέρα
27 Ιουνίου 2022

Αναπλάσεις περιοχής δικαστηρίων – Η πολύπαθη 26ης Οκτωβρίου και η … στάση του ΟΑΣΘ

Ως απλός πολίτης αυτής πόλης αυτής διαβαίνων καθημερινά τους δρόμους της και πεζός και ως οδηγός και ως  δικηγόρος , που παρκάρω στο πάρκινγκ που διαθέτει ο σύλλογος στα δικαστήρια, έγινα μάρτυρας μιας προαναγγελμένης (τυμπανοκρουστικά )  ανάπλασης της περιοχής. Περίμενα  κάτι  το ουσιαστικό και κυρίως πρακτικό σαυτό το κομμάτι της απόλυτης  ταλαιπωρίας όλων, χρόνια τώρα. 

Κατά τη διάρκεια της ανάπλασης  η στάση ΟΑΣΘ που υπήρχε χρόνια ολόκληρα σε μια εσοχή του οδοστρώματος 70 περίπου μέτρα πριν την είσοδο του παρκινγκ, μεταφέρθηκε 70 περίπου μέτρα πιο μπροστά ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ- ΠΛΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ . Παλαιότερα ήταν επίσης σε εσοχή μπροστά από τον ΟΤΕ. 

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ  ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ, ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΡΕΥΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Θεώρησα ότι αυτό ήταν κάτι προσωρινό. Όχι… μόνιμο είναι. 

Ρητορικό το ερώτημα. Τίνος ιδέα ήταν αυτό; 

Με την μεταφορά της στάσης δημιουργούνται πλείστα όσα προβλήματα κυκλοφορίας (στο ήδη επιβαρυμένο  και πολύπαθο αυτό τμήμα έμπροσθεν των δικαστηρίων με τρομακτική κίνηση και συνεχή παράνομα τριπλό παρκαρίσματα). 

1. είναι μόνιμα ένα σταθμευμένο το λεωφορείο του ΟΑΣΘ .  

ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΡΕΥΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ στα ήδη ανύπαρκτα ρεύματα  κυκλοφορίας λόγω των τριπλοπαρκαρισμένων που δεν καταλάμβανε όμως στην προηγούμενη θέση. Τα τρία ρεύματα γίνονται μισό. 

2. Έχουμε και το εξής Φαινόμενο. 

Είναι αυτό το μόνιμα σταθμευμένο και παράλληλα έρχεται άλλο λεωφορείο άλλης γραμμής, το οποίο για να φορτώσει και να ξεφορτώσει μόνο τους επιβάτες, δεν στοιχίζεται  πίσω από το ήδη σταθμευμένο , αλλά ακριβώς δίπλα του και παράλληλα. 

Και έτσι  κλείνει ο δρόμος τελείως για κάποια λεπτά  , ενώ οι επιβάτες κατέρχονται η ανέρχονται εντός του οδοστρώματος με ότι  αυτό συνεπάγεται. Αλαλούμ… 

Άλλωστε στα φανάρια που ρυθμίζουν την κίνηση προς  Εγνατία και Μοναστηρίου – Λαγκαδά χρόνια τώρα υπάρχει φοβερό μποτιλιάρισμα. Γνωστό τοις πασι . Όλοι γίναμε γνώριμοι των διαφόρων ατόμων των φαναριών εκεί… 

Πάμε παρακάτω  

3. θέση καρμανιόλα. 

Το σταθμευμένο  λεωφορείο αποκόπτει οποιαδήποτε ορατότητα σε όλους τους εισερχομένους και εξερχομένους του παρκινγκ των δικαστηρίων. 

Η οποία είσοδος έξοδος αέναη όλη τη μέρα. 

Η έξοδος από εκεί είτε θέλει ο οδηγός να στρίψει δεξιά για να εισέλθει στη 26ης Οκτωβρίου, ή να κινηθεί πιο αριστερά για να τοποθετηθεί αριστερά στα φανάρια  προς Μοναστηρίου , η ευθεία προς Λαγκαδά ή… το χειρότερο του  να κινηθεί ευθεία να εισέλθει στην Αισώπου,  καθαρά θέμα τύχης εάν  θα τρακάρει η όχι. Και φυσικά ουδείς γνωρίζει πόσο μπορεί να περιμένει να εισέλθει στην 26ης Οκτωβρίου εάν  δεν φιλοτιμηθεί άλλος οδηγός να του το επιτρέψει.  

Ή εκτός αν κοιτάζει στα μάτια τον οδηγό του ΟΑΣΘ και εκείνος δίκην αυτεπάγγελτου τροχονόμου τον καθοδηγήσει κατά το γνωστό ανέκδοτο μέχρι να τρακάρει. Έλα έλα… ακόμη λίγο… Μπαμ… καλά είσαι. 

Ναι τραγελαφικό το θέμα είναι. 

Ή στις σπάνιες φορές που ο δρόμος δεν έχει κίνηση (φωτεινό διάλλειμα) οι οδηγοί οι οποίοι κινούνται προς τα φανάρια που προανέφερα το κάνουν με ταχύτητες Αιρτον Σένα ή Χάμιλτον  

Βγαίνεις από το παρκινγκ και η Παναγία μαζί σου. 

Ήδη έγιναν διάφορα  ατυχήματα… 

Τέλος για αυτόν που θέλει να εισέλθει στο παρκινγκ, τρέμει η ψυχή του εάν  την ώρα που στρίβει δεξιά για την είσοδο – και αναγκαστικά περνάει δίπλα από το σταθμευμένο λεωφορείο του ΟΑΣΘ – ταυτόχρονα ξεκινήσει το λεωφορείο… 

Είναι καθαρά θέμα τύχης εάν  «δεν φιληθούν» τα  οχήματα κατά την προσφιλή έκφραση. 

Αυτά Κύριοι εσείς που εμπνευστήκατε αυτή τη μεταφορά. Δεν τα είδατε; 

Με ποια λογική λοιπόν τοποθετήθηκε εκεί; 

Εάν κάνω λάθος σε κάτι διορθώστε με και θα το δεχτώ.
Αλλά μη μου παραβιάσετε την απλή λογική. 

Εάν πάλι μου πείτε το περίφημο- εδώ εμπλέκονται 1625 υπηρεσίες – αυτό είναι δικό σας πρόβλημα να το λύσετε και όχι δικό μου. 

Θέλω βρε αδερφέ να εισέρχομαι και να εξέρχομαι από εκείνο το σημείο με ασφάλεια. Και όχι να τρέμει το φυλλοκάρδι μου κάθε φορά. Ζητάω κάτι παράλογο; 

Και να εξέρχομαι φέτος και όχι του χρόνου κάθε φορά. Και εν γένει να κινούμαι με ασφάλεια. 

Ευχή μου να «εξαφανιστεί»  από εκεί η στάση αυτή του ΟΑΣΘ και να πάει τουλάχιστον πίσω εκεί που ήταν κατά το νομικώς  λεγόμενο «ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ». 

Αλλά όπως είπαμε σε αυτή τη πόλη  που σχεδιάστηκε άντε για 100- 200.000 κατοίκους δεν γίνεται να χωράμε όλοι και όλα τα μέσα μεταφοράς. 

Μάλιστα τώρα πριν 2 μήνες κατορθώθηκε να διαπλατυνθεί  το πιο διαπλατυσμένο πεζοδρόμιο της πόλης. Τέτοιο πεζοδρόμιο μόνο στα Ηλύσια πεδία παίζει να υπάρχει  μεγαλύτερο. 

Εκεί ακριβώς  μπροστά από τον ΟΤΕ. Αυτό πάλι ποια εξήγηση έχει. ΠΟΥ; Στην 26ης Οκτωβρίου; Αν είναι δυνατόν. 

Μάλλον οι ιθύνοντες – υπηρεσιακοί παράγοντες κάποιο θαύμα έχουν υπόψη τους… κάτι που θα μας αφήσει άφωνους… 

Γιατί άφωνους μας άφησε αυτή η απίστευτη ανάπλαση της περιοχής έμπροσθεν των δικαστηρίων η οποία σώρευσε θέματα  και δεν επίλυσε κάτι ουσιαστικό !!