Ξεκινά η επίταξη των υπηρεσιών υγείας από ιδιώτες γιατρούς τόσο στην Αττική όσο και στοχευμένα σε κάποιες περιοχές που είναι στο «κόκκινο» λόγω κορωνοιού στην κοινότητα και τα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Η επίδοση των πρώτων «φύλλων πορείας» στους ιδιώτες γιατρούς αναμένεται να ξεκινήσει σήμερα Παρασκευή ή το αργότερο τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου ώστε να βρεθούν στις κλινικές του Συστήματος Υγείας που χρειάζονται ενίσχυση. Οι ιδιώτες γιατροί θα εργάζονται με μειωμένο κατά 50% ωράριο στα νοσοκομεία ώστε να μπορούν να διατηρούν ανοιχτά τα ιατρεία τους.
Πληροφορίες αναφέρουν πως η επιστράτευση θα ξεκινήσει από τη Θεσσαλονίκη και θα συνεχιστεί στην Αττική. Παράλληλα, εκτός παθολόγων και πνευμονολόγων, θα περιλαμβάνει αναισθησιολόγους και παιδιάτρους.
Εκπαιδευτική καινοτομία και κοινωνική προσφορά από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο στη Θεσσαλονίκη
Μετά από τρία χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, το Κέντρο Διεπιστημονικής Εκπαίδευσης και Έρευνας στην Αποκατάσταση του Μητροπολιτικού Κολλεγίου εδραιώνει την πανελλαδική...



