Συγγενείς και φίλοι του 29χρονου Μιχάλη δεν μπορούν να πιστέψουν τον τραγικό χαμό μετά τη δολοφονική επίθεση από χούλιγκανς της Ντιναμό Ζάγκρεμπ έξω από το γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, το βράδυ της Δευτέρας (7/8).
Για την τραγική απώλεια του 29χρονου Μιχάλη μίλησε η θεία του.
«Με πήραν οι αδερφές μου. Μας έφαγαν το παιδάκι μας, το μαχαίρωσαν, το ξεκοίλιασαν. Αεκτζής ο Μιχάλης μου, τον στρίμωξαν κάπου και τον έφαγαν. Η λατρεία του ήταν η ΑΕΚ. Η μαμά του έπαθε έμφραγμα. Πώς θα ζήσουμε χωρίς τον Μιχαλάκη μας;» είπε η ίδια συντετριμμένη.




