Που ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ το 2025;
Στις μέρες μας το «hype», έγινε το παλιό «in». Η λέξη hype στην ουσία σημαίνει δημοσιότητα. Το να πάρεις «αναγνώριση» και να … flexάρεις. Άλλος ένας νέος όρος: κάνω flex. Συνήθως flexάρουν στα social media ακριβές διακοπές, μεγάλα brands ρούχων, κοσμημάτων, παπουτσιών και τσαντών.
Τι σου λείπει από τη ζωή σου; Μια louis vuitton.
Δεν είδα κάποιον να κάνει flex μια μπύρα, ένα βιβλίο, απλά την θάλασσα, ένα βουνό ή ένα απλό adidas αν δεν είναι collab με την Gucci ή ένα απλό Nike αν δεν είναι collab με supreme.
Πως όμως γίνεσαι αποδεκτός και αποκτάς αυτό που σε κάνει να είσαι hype στα social;
Σε αυτό το σημείο περνάμε στις κατα την ταπεινή μου άποψη ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ:
ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 1: ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ
Όσο και να μην τολμάει κανείς να το γράφει δημοσίως, καθημερινά βλέπουμε και ακούμε αγόρια που «χρειάζονται»χρήματαγια να κρατήσουν μια κοπέλα δίπλα τους.
Καθημερινά βλέπουμε και ακούμε κοπέλες να γίνονται μέλος του Only Fans, γιατί θα βγάλουν εύκολα λεφτά. Με τα οποία τι θα κάνουν; Αναρωτηθείτε. Αν δε το σχολιάσεις είσαι κομπλεξικός, οπισθοδρομικός, πουριτανός!
Καθημερινά βλέπουμε άντρες να θέλουν δίπλα τους «επαγγελματίες μαιτρέσες» για να αναγνωριστούν και μαντέψτε: Να δειχτούν!
Και ποιά η ουσία αυτών; ΌΛΑ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΧΡΗΜΑ.
ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 2: ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΟΥΚΛΑ
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα ούτε με τα κορίτσια που γίνονται πλαστικές για να δώσουν «σήμα», ούτε με τα κορίτσια που πουλάνε το σώμα τους οικειοθελώς για το χρήμα. Το μεγάλο πρόβλημα της εποχής είναι η ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΟ χρήμα.
Γιατί τόσες κοπέλες θα διαλέξουν να χάσουν τα φυσικά τους χαρακτηριστικά και να κουμπώσουν στα «πρότυπα του 2025» βάζοντας χείλη, στήθος, γωνίες στο πρόσωπο, ζυγωματικά.
Γιατί θέλουν να ΔΕΙΞΟΥΝ αυτό το πρότυπο για να είναι αποδεκτές; Γιατί τόσο κόμπλεξ με την εμφάνιση;
Η απάντηση είναι ξανά μια. Το εύκολο χρήμα και η αποδοχή.
Ένα ρητό λέει: The Real Risk is Doing Nothing. Και εδώ ερχόμαστε για να προσθέσουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη.
ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 3: ΤΟ ΑΙ
Ήδη έχει λύσει τα χέρια σε πολλά γραφεια το ChatGPT και ήδη … ειδικά οι νέοι γιατί οι μεγαλύτεροι σε ηλικία δεν το γνωρίζουν ακόμα… βαριούνται να σκεφτούν αφού το κάνει γιαυτούς το ChatGPT.
Κάτι που πάλι ακούμε καθημερινά.
Αν σκεφτείτε όλα τα παραπάνω συνάμα με την έλλειψη μόρφωσης, παιδείας, την οπαδική βια, την ιδιωτική εκπαίδευση που ανθεί, τις γυναικοκτονίες…
Αναρωτηθείτε. ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ;
Με εκτίμηση,
Χαρκιολάκη Κατερίνα
Εμπορική Διεύθυνση
Εφημερίδα «KARFITSA», Δωδεκανήσου 21
Κ: 6948495809