Για τα ζητήματα των Δημόσιων Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, συζήτησαν σήμερα Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. Στέφανο Τσόλη. Στη συνάντηση εργασίας που έγινε στα γραφεία του ΟΑΣΘ, η οποία πραγματοποιήθηκε σε αμοιβαία θετικό κλίμα, εξετάστηκαν ζητήματα συνεργασίας των δύο φορέων, για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Εκπαιδευτική καινοτομία και κοινωνική προσφορά από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο στη Θεσσαλονίκη
Μετά από τρία χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, το Κέντρο Διεπιστημονικής Εκπαίδευσης και Έρευνας στην Αποκατάσταση του Μητροπολιτικού Κολλεγίου εδραιώνει την πανελλαδική...



