Ένα υγιέστατο αγοράκι μέσα στο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τη μετέφερε στο νοσοκομείο γυναίκα στη Θεσσαλονίκη.
Με ανάρτησή τους στο Facebook οι «Ιατροί ΕΚΑΒ», αργά το βράδυ της Παρασκευής το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης δέχτηκε κλήση για νέα γυναίκα με συχνές ωδίνες τοκετού. Το ΕΚΑΒ έσπευσε στο σπίτι της ετοιμόγεννης και τελικώς χαρην της καθοριστικής βοήθειας τους, ήρθε στη ζωή ένα αγοράκι.

H νέα μαμά και το μωράκι διακομίστηκαν στο εφημερεύων νοσοκομείο και είναι και οι δύο πολύ καλά στην υγεία τους.



