Ιδιοκτήτης γυράδικου στην ανατολική Θεσσαλονίκη παρακρατούσε τα φιλοδωρήματα από τους διανομείς, που τους έδιναν οι πελάτες μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, για έναν ολόκληρο χρόνο. Αρχικά υποστήριξε ότι αυτό έγινε εξαιτίας τεχνικού λάθους
Έπειτα από τις καταγγελίες ο εργοδότης αποδίδει κανονικά πλέον τα φιλοδωρήματα στους ντελιβεράδες. Οι εργαζόμενοι στο συνδικάτο για να καταλάβουν τι συμβαίνει με τα φιλοδωρήματα έκαναn οι ίδιοι παραγγελίες από το κατάστημα και διαπίστωσαν πως τα φιλοδωρήματα πηγαίνουν στον εργοδότη.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το επόμενο διάστημα οι διανομείς θα διεκδικήσουν και τα φιλοδωρήματα που είχαν παρακρατηθεί από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος.