Γλέντι έχει στηθεί στην Άνω Πόλη, με πολλούς Θεσσαλονικείς να το έχουν ρίξει στο χορό.
Όσοι βρεθούν στην Άνω Πόλη, θα έχουν τη δυνατότητα εκτός από τα δικά τους φαγητά, να δοκιμάσουν και από τα σουβλάκια τα οποία ψήνονται επιτόπου στο σημείο, όπου και διανέμεται δωρεάν βιολογικό κρασί.

Το πικ – νικ συνοδεύει παραδοσιακή ορχήστρα, η οποία προσκαλεί μικρούς και μεγάλους να σύρουν το χορό.







