Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Παρασκευή στο δημαρχείο από κατοίκους και φορείς του δήμου ενάντια στην αύξηση των δημοτικών τελών κατά 35% για το 2024.
Η συγκέντρωση είναι προγραμματισμένη για τις 18:30 ώρα όπου θα συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο.




