Συγκέντρωση διαμαρτυρίας είναι προγραμματισμένη για σήμερα στη Θεσσαλονίκη για την τραγωδία στα Τέμπη.
Ειδικότερα, στις 19:30, με πρωτοβουλία της ΚΝΕ, θα πραγματοποιηθεί διαμαρτυρία στον Λευκό Πύργο.
“Η νέα γενιά βράζει από θλίψη και αγανάκτηση. Ο καθένας μας θα μπορούσε να είναι στη θέση των νεκρών παιδιών. Η απάντηση στο μήνυμα “στείλε μου όταν φτάσεις” δεν έφτασε ποτέ”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο σχετικό κάλεσμα.





