, Παρασκευή
24 Μαΐου 2024

search icon search icon

Ποσειδώνας Γιαννόπουλος: Ο πατέρας μου δεν μπορούσε να αποδεχτεί την σεξουαλικότητά μου

Οι δύσκολες σχέσεις με τον πατέρα του, η παρολίγον έκτρωση και η άγνωστη ιστορία του ονόμάτός του. Ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος βρέθηκε καλεσμένος του Γρηγόρη Αρναούτογλου στο The 2Night Show το βράδυ της Τετάρτης (18.04.2024) και μίλησε για πράγματα που δεν έχει ξαναμιλήσει.

Ο γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός μίλησε για τα χρόνια στις Βρυξέλλες, όπου γεννήθηκε, για την υπέροχη σχέση με τη μητέρα του, την ψυχοθεραπεία και το σοκ του ξαφνικού θανάτου του αδερφού του, με τον οποίο είχαν 10 χρόνια διαφορά. «Οι άνθρωποι δεν πρέπει να αυτοπαραμυθιάζονται», τόνισε ο Ποδεισώνας Γιαννόπουλος, σημειώνοντας ότι μέσα από την ψυχοθεραπεία κατάλαβε ότι δεν κάνουν όλοι για όλα. Όπως το να κάνουν οικογένεια.

«Το να πας σε ειδικό καταλαβαίνεις τον εαυτό σου και ότι δεν κάνουμε όλοι για όλα! Κάποιοι άνθρωποι δεν κάνουμε για οικογένεια και είναι καλό να το συνειδητοποιούμε για να μην χρεώνεται κανείς την ανικανότητά μας. Κατάλαβα πολύ νωρίς ότι το έχω τόσο διογκωμένο το θέμα της οικογένειας μέσα μου, συνειδητοποίησα ότι δεν θα μπορούσα να το κάνω.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στις Βρυξέλλες, παιδί μεταναστών! Με τον πατέρα μου δεν είχα ποτέ καλή σχέση, δεν τα βρήκαμε ποτέ. Από μια ηλικία και μετά συνειδητοποίησα ότι πρέπει να τους δικαιολογήσουμε, να τους κατανοήσουμε και να τους συγχωρήσουμε. Όταν άρχισα να το κάνω, συνειδητοποίησα ότι κάποια από τα ενοχλητικά που είχε, δεν έπρεπε να κάνει οικογένεια. Επειδή ήταν μπερμπάντης δεν έπρεπε να κάνει οικογένεια. Του μοιάζω και για αυτό δεν ήθελα να κάνω οικογένεια», ανέφερε ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος.

Εξιστορώντας την ιστορία πίσω από το όνομά του, είπε: «Το μεγάλο σοκ ήταν όταν έφυγε ο αδελφός μου ξαφνικά. Οι γονείς μου δυστυχώς έζησαν την απώλεια του παιδιού τους. Με τον αδελφό μου τα πηγαίναμε καλά παρότι είχαμε μεγάλη διαφορά ηλικίας.

Ήμουν το “ατύχημα” που προέκυψα και έτσι προέκυψε το όνομά μου. Είχε πάει η μητέρα μου να κάνει έκτρωση αλλά είδε στο όνειρό της τον παππού μου, να κρατάει ένα μωρό και τη ρωτούσε “να το πετάξω ή να το κρατήσω;”». Ο παππούς εκείνος λεγόταν Θωμάς και θα έπαιρνε το όνομά του. Αλλά στη Μυτιλήνη, απ’ όπου καταγόταν η μητέρα του, έχουν πολλά παρατσούκλια και του παππού του ήταν μπάρμπα-Ποσειδώνας γιατί ήταν ψαράς. Έτσι «μου έδωσαν το παρατσούκλι του παππού μου».

Για την προβληματική σχέση με τον πατέρα του, είπε: «Προσπάθησα να τα βρω με τον πατέρα μου αλλά έπεσε στο κενό. Όταν πέρασα μια περιπέτεια υγείας κατάλαβα ότι πρέπει να τα βρω μαζί του. Τα βρήκα αλλά δυστυχώς τα επόμενα χρόνια έκανε κάποια πράγματα που δεν!

Όταν έφυγε, χάρηκα που τα έκανα όλα όπως έπρεπε. Στον τάφο του που πήγαινα και τον φρόντιζα, του είπα όσα δεν μπορούσα να του πω πριν. Με τη μαμά είχαμε υπέροχη σχέση. Σε μια οικογένεια που ο πατέρας ήταν μπερμπάντης, η μάνα κρατάει την οικογένεια. Τα τρία τέσσερα τελευταία χρόνια την είχα πάρει σπίτι μου για να τη φροντίζω καλύτερα.

Η προβληματική σχέση με τον πατέρα μου ξεκίνησε όταν άρχισε να καταλαβαίνει τη σεξουαλικότητά μου και δεν μπορούσε να το αποδεχτεί. Εκείνη η γενιά έχει ζήσει εμφυλίους αλλά δεν μπορείς να μην το δικαιολογήσεις.

Έπαιζε ένα ντοκιμαντέρ για ομοφυλόφιλους σε εκπομπή στις Βρυξέλλες και ακούω τον πατέρα μου να λέει “α, ρε Νίκη να σου βγει έτσι ο γιος να τον σφάξεις”. Πού βρήκα τη δύναμη να κάνω μετά το coming out δεν ξέρω. Για αυτό λέω σε πολλά παιδιά να μην υπερβάλλουν! Όταν γίνονται πέντε βήματα αντί για 15, να μην είναι αχάριστοι».

Η σχέση του με το ραδιόφωνο ξεκίνησε από τον Top Fm. «Άρχισα να δουλεύω, δεν μπορούσα να πάω σε Πανεπιστήμιο και πήγα σε σχολή αρχιτεκτονικής. Μαθαίνω ότι ανοίγει ο Top Fm, έγραψα βινύλιο με τραγούδια και στο ενδιάμεσο μιλούσα, τους το πήγα και μου έδωσαν δίωρη εκπομπή με το που άνοιξε ο σταθμός. Επειδή είχα και τον αδελφό μου φρόντιζα να είμαι τύπους και υπογραμμός και μετά πήγα στον ΑΝΤ1 που ξεκίνησε η καριέρα μου.

Από το 1988 είμαι στο ραδιόφωνο και θα ήμουν αχάριστος να μην λέω ότι είμαι ραδιοφωνικός παραγωγός. Κάποια στιγμή ήθελα να κάνω ωραιότερα πράγματα αλλά δεν ήταν εύκολο. Στον Sfera έκανα κάτι που ήθελα. Ήμουν ενδιάμεσος στο να έρχονται καλλιτέχνες του ποιοτικού. Μία φορά πήγα στην πρωινή ζώνη στο ραδιόφωνο και δεν άντεξα, τα είδα όλα. Είναι η μόνη ζώνη που είπα “παραιτούμαι”».

«Έχει κόστος, το έχω πληρώσει πολύ ακριβά το να λέω τη γνώμη μου. Ξέρω ότι είμαι σαν ταύρος σε υαλοπωλείο, πάω κόντρα, σε κάτι που είναι αντιδημοφιλές εκείνη τη στιγμή. Οφείλεται σε μια πετριά που έχω από πιτσιρίκι. Όταν δούλευα σε ραδιόφωνο γνώριζα “τέρατα” και ρουφούσα ό,τι έλεγαν. Ο Χατζιδάκις έλεγε “ωραίο αυτό που κάνετε, προσέξτε τι περνάτε στον κόσμο”. Και εμένα αυτό μου έμεινε. Θέλω να λέω το σωστό ακόμη και αν όλοι είναι εναντίον», τόνισε.

«Με την πολιτική πήγα να ασχοληθώ γιατί είχα το αντιδημοφιλές! Κάνω την αυτοκριτική μου. Με ρώτησαν αν θα το ξανακάνω και είπα “όχι”. Συνειδητοποίησα ότι υπερεκτίμησα τις δυνάμεις μου και υποτίμησα την πολιτική. Έφαγα τις σφαλιάρες μου και λέω ότι δεν έμεινε το απωθημένο!», συνέχισε και πρόσθεσε: «Έχω αρχίσει να μην βγαίνω έξω που είναι όλοι με το κινητό. Υπάρχει μια νέα γενιά που θεωρεί ότι αν δεν κάνουμε story, δεν ζούμε. Ζήστε! Εγώ από συναυλίες του Νταλάρα, της Χαρούλας θυμάμαι το αίσθημα! Η τεχνολογία λίγο με μέτρο.

Η ελληνική μουσική τώρα είναι χάλια. Δεν υπάρχει έμπνευση, υπάρχει δηθενιά και επιτήδευση. Λάτρευα αυτό που λέμε έντεχνο και εκεί αν υπάρχει επιτήδευση. Στο χώρο του έντεχνου υπάρχει μια δηθενιά, να βγει επιτηδευμένα ο στίχος. Οι μουσικές είναι άνευρες, ανέραστες. Λίγο να απλοποιήσουν τα πράγματα και κάποιοι να ξεκαβαλήσουν!».

Πηγή: NewsIt

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.