Ο Κωνσταντίνος Βασάλος αποχωρίστηκε τα ράστα που είχε κάνει, κατά την επιστροφή του από το Survivor All Star.
Σε βίντεο που ανάρτησε ο καλός του φίλος, Fipster, μιλά μαζί με τον Βασάλο, όπου και αποκαλύπτει το πρόβλημά του.
«Βάζω καπέλο για να μην φαίνεται η καράφλα μου», είπε αρχικά ο Κωνσταντίνος Βασάλος, με τον Fipster να τον ρωτάει: «Σου πέσανε μαλλιά όντως;».
«Δεν έχεις ιδέα. Δες τι απέμεινε, που λέει και το τραγούδι. Αυτό εδώ έμεινε. Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Θα πάω για κούρεμα, κοντό», δήλωσε στη συνέχεια ο Βασάλος.
Τότε, ο Fipster τον ρώτησε με χιουμοριστική διάθεση: «Γιατί δεν το κάνεις όλο γλόμπο;».
«Αυτό θα κάνω. Έχω χάσει όλα τα μαλλιά μου ρε. Αλήθεια σου λέω. Εδώ έχω κάτι κενά. Αν θέλετε να χάσετε τα μαλλιά σας κάντε ράστα. Περίεργος τρόπος για να γίνω φαλακρός στα 33 μου».




