Κάθε φορά που στέλνουν στα ΜΜΕ ένα δελτίο Τύπου και φωτογραφίες με δημάρχους και αντιδημάρχους που επισκέπτονται έργα ανάπλασης σε ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη, κρατώντας στα χέρια τους τα σχέδια και τη μελέτη, τα οποία κοιτάζουν πάντα με μεγάλη προσήλωση, μας δημιουργείται η εξής απορία:
Δεν τα είδαν και δεν τα παρατήρησαν προτού δώσουν την έγκρισή τους για το έργο; Να ξέρουν οι αιρετοί πως η συγκεκριμένη εικόνα θυμίζει πολιτική παλιάς δεκαετίας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL



