, Τετάρτη
26 Μαρτίου 2025

search icon search icon

Πονηρός ο βλάχος Νο2 αλλά έμπειρος ο υφυπουργός!

Ο Βασίλης Οικονόμου ουδέποτε έδωσε το «πράσινο φως» για ελεύθερη κίνηση των ταξί στις λεωφορειολωρίδες

του Νίκου Καραμανλή Εκδότης της «Political»

Τα χρόνια του συνδικαλισμού είναι ένα «ιδιαίτερο σχολείο» από το οποίο όσοι έχουν αποφοιτήσει μπορούν να ευνοήσουν ή να καταστρέψουν ανθρώπους μέχρι και πολιτικές καριέρες. Ένας από τους «επαγγελματίες» συνδικαλιστές, που δεν είναι άλλος από τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ κ. Λυμπερόπουλο, γνωρίζει πολύ καλά πώς να χειρίζεται τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, πότε να διαρρέει πληροφορίες και πότε να κάνει ανακοινώσεις μετά από συναντήσεις με στελέχη της πολιτικής ηγεσίας.

Διαρροή

Έτσι λοιπόν μετά το «καπέλωμα» της αυτοκινητοπορείας των ενοικιαζόμενων ΙΧ με οδηγό ο κ. Λυμπερόπουλος συναντήθηκε με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Οικονόμου και αμέσως μετά το τέλος της συνάντησής τους έσπευσε να ανακοινώσει ότι «τα ταξί θα κινούνται κανονικά στις λεωφορειολωρίδες!». Μάλιστα οι συνεργάτες του έσπευσαν να διαρρεύσουν την είδηση μέχρι και σε κρατικά Μέσα Ενημέρωσης, ώστε να γίνει πιο επίσημο και με αυτό τον τρόπο να πιέσουν περαιτέρω την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Βέβαια ο υφυπουργός ως έμπειρος πολιτικός ουδέποτε έδωσε το «πράσινο φως» για ελεύθερη κίνηση των ταξί στις λεωφορειολωρίδες!

Ξεκάθαρες κουβέντες

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Political», ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου κατά τη συνάντηση που είχε με το προεδρείο του ΣΑΤΑ ξεκαθάρισε: «Οι λεωφορειολωρίδες έχουν θεσπιστεί με σκοπό την απρόσκοπτη και ταχεία μετακίνηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ τα ΕΔΧ ταξί, ως οχήματα δημόσιας χρήσης, εξυπηρετούν συμπληρωματικά τις μεταφορικές ανάγκες του επιβατικού κοινού. Σύμφωνα με τον ισχύοντα ΚΟΚ, δεν υπάρχει καμία δυνατότητα χρήσης των λεωφορειολωρίδων από ταξί. Με το προς κατάθεση νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προβλέπεται η δυνατότητα έκδοσης Υπουργικής Απόφασης κατόπιν συγκοινωνιακής μελέτης, που θα επιτρέπει στα έμφορτα ΕΔΧ την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών και τη δυνατότητα κίνησης των έμφορτων ταξί στις λεωφορειολωρίδες, διασφαλίζοντας έτσι με σαφήνεια και συνέπεια την εφαρμογή του μέτρου. Το ειδικότερο πλαίσιο θα καθοριστεί μέσω Υπουργικής Απόφασης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την εύρυθμη λειτουργία των αστικών μετακινήσεων όσο και την εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς και την ευρωπαϊκή πρακτική».

Τελικά επιβεβαιώθηκε για δεύτερη φορά η ελληνική ρήση: «Πονηρός ο βλάχος»…

Από την ηλεκτρονική εφημερίδα Political

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.