Να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα για το κλείσιμο του μετρό Θεσσαλονίκης, να αυξηθούν τα μέτρα της τροχαίας στους δρόμους και να ενισχυθούν, όπως έχει ειπωθεί στις συσκέψεις, τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών ζητά με επιστολές του προς την «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.», τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης και τις διοικήσεις των ΟΣΕΘ και ΟΑΣΘ ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.
Όπως είπε ο κ.Αγγελούδης στη σημερινή συνέντευξη Τύπου στο δημαρχιακό μέγαρο το κλείσιμο του μετρό, για τα δοκιμαστικά δρομολόγια προς Καλαμαριά από τις 10 Νοεμβρίου έως και τις 10 Δεκεμβρίου, θα «δημιουργήσει τεράστιες δυσκολίες» στην πόλη και σε αυτό το πλαίσιο και η Δημοτική Αστυνομία του Δ.Θεσσαλονίκης καταστρώνει «ειδικό επιχειρησιακό σχέδιο, ιδιαίτερα στους άξονες όπου θα συγκεντρώνεται άπειρος κόσμος» λόγω των χριστουγεννιάτικων γιορτών.
Παράλληλα, ο δήμαρχος ανέφερε πως με επιστολή της η δημοτική αρχή ζήτησε από τη διοίκηση ΔΕΘ να ενεργοποιηθούν χώροι στάθμευσης που υπάρχουν εντός του Εκθεσιακού Κέντρου για την εξυπηρέτηση των πολιτών που θέλουν να κατέβουν με τα αυτοκίνητά τους στο κέντρο.
Στη διάρκεια της συνέντευξης ο κ.Αγγελούδης έκανε αναφορά στα εμβληματικά έργα της πόλης λέγοντας πως η δημοπράτηση της Αριστοτέλους αναμένεται το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, ενώ τα έργα για τη συνέχιση της πεζοδρόμησης της Αγίας Σοφίας, από τη Τσιμισκή έως τη Λ.Νίκης, θα ξεκινήσουν με το νέο έτος και μετά τις γιορτές για να μην υπάρξει περαιτέρω όχληση στην εορταστική αγορά.
Στα υπόλοιπα θέματα βελτίωσης του δημόσιου χώρου, ο κ.Αγγελούδης ανακοίνωσε πως τις επόμενες ημέρες θα παραδοθεί στους κατοίκους το πάρκο Αλκμήνης, πίσω από το γήπεδο Χαριλάου, που θα περιλαμβάνει νέα παιδική χαρά και για μεγαλύτερα παιδιά, καινούργιο γήπεδο μπάσκετ και ενίσχυση του πρασίνου. Θα παραδοθούν επίσης η νέα δανειστική και ανταλλακτική βιβλιοθήκη που θα γίνει στο Γυάλινο Περίπτερο στο Πάρκο των Γλυπτών στη Νέα Παραλία, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους αγαπούν το βιβλίο να διαβάζουν με θέα τη θάλασσα, ενώ για τους ποδοσφαιρόφιλους τοποθετείται νέος χλοοτάπητας στο γήπεδο του Αχιλλέα Τριανδρίας.
Στις αρχές Δεκεμβρίου θα παραδοθεί μία ακόμη παιδική χαρά στα δυτικά της πόλης, δίπλα σε μεγάλο εμπορικό κέντρο, ενώ στη Β’ κοινότητα ξεκινούν παρεμβάσεις για τις ράμπες ατόμων με αναπηρία, τοποθετούνται εμπόδια για την αποτροπή παρκαρίσματος, τοποθετούνται παγκάκια στους κοινόχρηστους χώρους και αποκαθίστανται πεζοδρόμια σε δρόμους όπως Σαπφούς, Μοναστηρίου, Μ.Θεοδωράκη, Φιντίου, Μοναχού Σαμουήλ κ.α.
Ο δήμαρχος ενημέρωσε επιπλέον πως «γεννιούνται» έξι νέα πάρκα τσέπης στην πόλη, με την αρχή να γίνεται από την οδό Μακεδονίας 64 στο Ε’ διαμέρισμα και να ακολουθεί η οδός Αρτάκης στην Τούμπα, πως ανακαινίζονται παιδικές χαρές που ήταν εγκαταλελειμμένες και με επικίνδυνα παιχνίδια, ενώ είναι σε εξέλιξη τα έργα ανακαίνισης στους παιδικούς σταθμούς.
Νόμιμα όλα τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος
Την άδεια κοινόχρηστου και δημόσιου χώρου έχουν λάβει όλα τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης, τακτοποιώντας προς τον δήμο το προβλεπόμενο τέλος, σύμφωνα με όσα είπε ο κ.Αγγελούδης.
Ο δήμαρχος είπε πως τα καταστήματα εστίασης που ζήτησαν αδειοδότηση από τον δήμο Θεσσαλονίκης ανέρχονται σε 1.200. Από αυτά και παρά τις πιέσεις της δημοτικής αρχής περίπου τα 70 είτε δεν είχαν πληρώσει, είτε είχαν τακτοποιήσει μόλις μια δόση. Υπό την πίεση του «λουκέτου» και οι 70 αυτοί τακτοποίησαν τις οικονομικές εκκρεμότητες, επομένως δεν υπάρχει πλέον λόγος σφραγίσματος. «Όταν υπάρχει μια αξιοκρατική και αμερόληπτη διαδικασία τότε όλοι μας μπορούμε να έχουμε τη συμμόρφωση που απαιτεί ο νόμος», τόνισε ο κ.Αγγελούδης.
14.250 αιτήματα μέσα σε τρεις μήνες στο «Βελτιώνω την Πόλη μου»
Μέσα σε τρεις μήνες κατατέθηκαν 14.250 αιτήματα από πολίτες αλλά και από επόπτες και στελέχη του δήμου στην υπηρεσία «Βελτιώνω την Πόλη μου». Από αυτά τα αιτήματα απαντήθηκε άμεσα το 70% ενώ τα υπόλοιπα είναι σε επεξεργασία για διάφορους λόγους.
«Η λειτουργική αναβάθμιση του “Βελτιώνω την Πόλη μου” μετεξελίχθηκε σε στρατηγικό εργαλείο, στο οποίο όχι μόνο οι πολίτες αλλά και εμείς βλέπουμε την αποτελεσματικότητα ή μη των υπηρεσιακών μας λειτουργιών. Υπάρχει ο έλεγχος πότε απαντώνται τα αιτήματα των πολιτών, πότε δεν λύνονται τα θέματα και γιατί δεν λύνονται», είπε ο κ.Αγγελούδης.




