, Δευτέρα
22 Απριλίου 2024

search icon search icon

Και… μετεωρολόγοι στον ΣΥΡΙΖΑ!

Δέκα πόντους χιόνι είδαν στην Κουμουνδούρου. Σε ό,τι αφορά την ιστορική πλατεία, τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να είχαν δίκιο, για ένα μεγάλο τμήμα της Αττικής όμως όχι. Κυριακή και Δευτέρα έριξε μπόλικο χιόνι στην πρωτεύουσα, όπως βέβαια σε Εύβοια και Βοιωτία. Καμία σχέση με πέρυσι, αλλά το έστρωσε για τα καλά.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΤΥΠΑ

Η λογική λοιπόν έλεγε να καθίσουμε σπίτι. Για να μπορούν να μετακινηθούν όσοι έχουν ανάγκη. Για να μπορούν να μετακινηθούν όσοι προσφέρουν βοήθεια. Για να αποφύγουμε άσκοπους τραυματισμούς. Για να αποφύγουμε περιττά τροχαία ατυχήματα.

Φαντάζεστε τους δρόμους μποτιλιαρισμένους από ακινητοποιημένα οχήματα; Πώς θα περνούσαν τα ασθενοφόρα; Πώς θα καθάριζαν τους δρόμους τα εκχιονιστικά οχήματα; Πώς θα κινούνταν οι δυνάμεις της ΕΛΑΣ και της Πυροσβεστικής;

Η στήλη αντιλαμβάνεται πλήρως τις ανάγκες της αντιπολίτευσης. Αλλά δεν γίνεται το 2022 να εγκαλείς την κυβέρνηση γιατί δεν κήρυξε αργία και άφησε τους πολίτες να πάνε στις εργασίες τους και το 2023 να λες ότι έκλεισε την πόλη για να μη φανεί το επιτελικό μπάχαλο.

Η λογική της πρόβλεψης είναι να λάβεις έγκαιρα τα μέτρα σου. Να προφυλαχτείς. Όχι να εκτεθείς στον κίνδυνο και να λες μετά «πού είναι το Κράτος;». Αλήθεια, στην Κουμουνδούρου, βλέποντας τις ουρές για αλυσίδες το Σάββατο, αισθάνονταν ασφάλεια ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι ήξεραν να τις χρησιμοποιήσουν;

Δεν υπάρχει μηχανισμός που να μπορεί να τα βάλει με τη φύση. Μπορούμε όμως να προετοιμαζόμαστε. Στην περίπτωση του χιονιά να ρίχνουμε αλάτι, να τοποθετούμε σε κρίσιμα σημεία τα εκχιονιστικά, να λαμβάνουν θέσεις στους οδικούς κόμβους τα περιπολικά της ΕΛΑΣ και της Πυροσβεστικής, να συνδυάζονται με τις θέσεις των ασθενοφόρων, να λαμβάνεται πρόνοια για την πρόσβαση σε νοσοκομεία και την προστασία κρίσιμων υποδομών (ενέργεια, εφοδιαστική αλυσίδα κοκ), να έχουν κινητοποιηθεί τα οχήματα έργου δήμων και περιφερειών για κοπές δέντρων, να είναι σε ετοιμότητα τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ κοκ.

Και αν χρειάζεται και μια απαγόρευση ή σύσταση περιορισμού των μετακινήσεων, κανένα πρόβλημα. Πόσω μάλλον όταν και το μάθημα μπορεί να γίνει διαδικτυακά και η δουλειά, σε μεγάλο βαθμό, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Σε τελική ανάλυση, ποιο είναι το ζητούμενο; Πώς θέλουμε τον πολίτη στον κίνδυνο; Εκτεθειμένο ή ασφαλή;

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.