fbpx

, Παρασκευή
26 Ιουλίου 2024

search icon search icon

Χρ. Σταϊκούρας: «Σχεδιάζουμε τον ΟΑΣΘ σήμερα με όρους των επόμενων δεκαετιών»

Στο τραπέζι Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών , ΟΣΕΘ , ΟΑΣΘ,εργαζόμενοι και Deloitte για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

Παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρας πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Θεσσαλονικη η συζήτηση για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών της πόλης μας.

«Θελουμε έναν ισχυρό δημόσιο ΟΑΣΘ κάτω από την ομπρελα του ΟΣΕΘ» όπως ξεκαθάρισε ο κ. Σταϊκούρας επισημαίνοντας πως από τον Αύγουστο έχει ενισχυθεί ο στόλος του ΟΑΣΘ, ενώ 110 ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορούν τους επόμενους μήνες στους δρομους. Επιδίωξη σύμφωνα με πληροφορίες είναι να γίνουν άλλες 40 προσλήψεις οδηγών χωρίς αντικατάσταση του υφιστάμενου στόλου και με τους επιπλέον οδηγούς να κυκλοφορούν περισσότερα από 300 λεωφορεία στην πόλη.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα φθάσουν στη Θεσσαλονικη αρχές Μαρτίου με στόχο τον Απρίλιο να βρίσκονται στον δρόμο. Ήδη έχει ζητηθεί από τον ΟΣΕΘ να καταγράψει τις ανάγκες της Θεσσαλονικης με δεδομένο τη λειτουργία του Μετρο το Νοέμβριο του 202, το Flyover αλλά και τις επεκτάσεις του Μετρο . Μάλιστα στο σχέδιο προβλέπεται και η συμμετοχή ιδιωτών για την κάλυψη των αναγκών όπως γίνεται σήμερα με τα ΚΤΕΛ.

Η δήλωση του κ. Σταικουρα

«Κάναμε μια εκτεταμένη συζήτηση για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Υπάρχει μια εκκρεμότητα από το 2017 που αφορά τον ΟΑΣΘ ο οποίος βρίσκεται υπό ειδική εκκαθάριση. Εμείς ενισχύσαμε τον ΟΑΣΘ με στόλο μάλιστα τις επόμενες μέρες θα έρθουν και τα 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία . Επίσης τον ενισχύσαμε και με προσωπικό 150 συμβασιούχων ενώ τις επόμενες ημέρες έχει γίνει αίτημα από την διοίκηση αλλά και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών για άλλους 40 οδηγούς, έτσι ώστε να υπάρχει ακόμη περισσότερος στόλος στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, σίγουρα μέχρι να ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό τον Νοέμβριο του 2024. Οφείλουμε όμως να δούμε πως θα βελτιώσουμε τις συγκοινωνίες τα επόμενα χρόνια. Έχει ζητηθεί λοιπόν από τον ΟΣΕΘ να υπάρχει μια αποτύπωση των αναγκών της κοινωνίας τις επόμενες δεκαετίες στην πόλη και την περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια με δεδομένο το νέο στόλο του ΟΑΣΘ και τις προσθήκες με νέα λεωφορεία την επόμενη τριετία και συνεκτιμώντας τον αριθμό των εργαζομένων που θα έχει ο ΟΑΣΘ ,να δούμε τι πραγματικά έργο μπορεί να εκτελέσει με επάρκεια . Στο υπόλοιπο έργο (όπως γίνεται και σήμερα , με τα ΚΤΕΛ) να συμβάλλουν και ιδιώτες. Σχεδιάζουμε τον ΟΑΣΘ σήμερα με όρους των επόμενων δεκαετιών».

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.