, Τετάρτη
19 Ιουνίου 2024

search icon search icon

«Γερασμένος ο στόλος του ΟΑΣΘ, αλλά… ασφαλής»

Γερασμένος αλλά ασφαλής είναι ο στόλος του ΟΑΣΘ σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου των εργαζομένων του οργανισμού, Γιάννη Δήμκα. Όπως δήλωσε στην Karfitsa.gr ο πρόεδρος  θεωρεί «πως γίνεται μια αρκετά καλή συντήρηση στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Δεν λέω ότι όλα είναι “αγγελικά” αλλά έχεις έναν γερασμένο στόλο που τα λεωφορεία χρονολογούνται από  το  2011 και πριν».

Ο πρόεδρος τόνισε πως τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουν πιστοποιημένες μονάδες τεχνικού ελέγχου αλλά υπάρχουν ελλείψεις ανταλλακτικών. «Καμία η σχέση συντήρησης που γίνεται στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, με τη συντήρηση που γίνεται στα ΚΤΕΛ».

Μάλιστα, ο πρόεδρος συνέκρινε την κατάσταση που βρίσκονται τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ με εκείνα που έχει στην κατοχή του ο οργανισμός τονίζοντας πως «Ούτε φωτιές δεν έχουμε, ούτε τροχοί φεύγουν στο δρόμο. Σαφέστατα οι συνθήκες δεν είναι οι καλύτερες δυνατές αλλά θεωρώ πως γίνεται μια αρκετά καλή συντήρηση στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ».

Επίσης, την προηγούμενη εβδομάδα, όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος το σωματείο συνάντηση με τον υφυπουργό Μιχάλη Παπαδόπουλο. Όπως τόνισε ο πρόεδρος, ο υφυπουργός τους άκουσε με μεγάλη προσοχή και έδειξε μεγάλη προθυμία για να βρεθεί άμεσα λύση.

«Άμεσα προσλήψεις οδηγών και τεχνικών προσωπικού»

Ο πρόεδρος Γιάννης Δήμκας τόνισε την ανάγκη προσλήψεων οδηγών και τεχνικών προσωπικού, καθώς τελευταίες προσλήψεις έγιναν 2008 και το 2012.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο, «μέσα στην πανδημία βγήκε μια νομοθετική ρύθμιση για την ΟΣΥ με fast track διαδικασίες κάνανε μέσα σε τρεις μήνες προσλήψεις οδηγών και τεχνικών προσωπικού. Από την πλευρά μας, όταν τους ζητήσαμε και εμείς να μας βάλουν σε αυτό το νομοσχέδιο μας είπαν πως επειδή είστε υπό εκκαθάριση δεν μπορούν να γίνουν προσλήψεις. Αυτό φαντάζομαι με νομοθετική ρύθμιση μπορεί να ξεπεραστεί γιατί το κράτος είναι αυτό που νομοθετεί λόγω των εκτάκτων αναγκών».

Με το ζόρι κυκλοφορούν 280 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη

Μάλιστα, στα αμαξοστάσια του οργανισμού βρίσκονται εκατοντάδες λεωφορεία ακινητοποιημένα, καθώς δεν υπάρχουν οδηγοί για να τα οδηγήσουν.

«Σήμερα, από τα 368 λεωφορεία με το ζόρι κυκλοφορούν 280 στην καλύτερη των περιπτώσεων. Κάθε μέρα λείπουν 80 – 100 λεωφορεία από τη Θεσσαλονίκη. Όταν ο ΟΑΣΘ έλεγε ότι τα “έχουμε 500 σ.σ τα λεωφορεία) μέσα σε αυτά έβαζε και τα ΚΤΕΛ και όλα. 500 λεωφορεία έχουν να βγουν στους δρόμους από το 2013 ή 2014. Τα ΚΤΕΛ νομίζω αν δεν κάνω λάθος έχουν γύρω στα 170 με τις γραμμές που παραχωρήθηκαν τελευταία και άλλα 280 με το ζόρι έχει ο ΟΑΣΘ και αυτό όσο περνά ο καιρός τόσο φθίνουν, γιατί και το προσωπικό είναι γερασμένο λόγω προβλημάτων υγείας και συνταξιοδοτήσεων»

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.