, Παρασκευή
17 Μαΐου 2024

search icon search icon

Θεσσαλονίκη: Χωρίς οδηγούς ο ΟΑΣΘ – Κυκλοφορεί μόνο το 60% του στόλου

Σε απόγνωση βρίσκονται για ακόμα μια φορά οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης καθώς τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ έχουν μειωθεί σημαντικά με αποτέλεσμα πολλά δρομολόγια να «χάνονται».

Καθημερινά το επιβατικό κοινό ταλαιπωρείται περιμένοντας στις στάσεις λεωφορείων αρκετή ώρα μέχρι να φανεί το λεωφορείο που τους εξυπηρετεί.

Η ταλαιπωρία, αρκετές φορές, συνεχίζεται και μέσα στα λεωφορεία καθώς λόγω συνωστισμού οι επιβάτες στοιβάζονται ο ένας δίπλα στον άλλον.

«260 λεωφορεία τη μέρα»

«Ο οργανισμός χρειάζεται άμεσα οδηγούς που θα στελεχώσουν τον ΟΑΣΘ, διότι «μπορεί να υπάρχουν λεωφορεία που ‘’κάθονται’’, αλλά δεν έχει οδηγούς για να τα κυκλοφορήσουν» ανέφερε στο karfitsa.gr ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ Γιάννης Δήμκας.

Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που γίνονται ώστε ο οργανισμός να καλύψεις τι ανάγκες του επιβατικού κοινού, αυτή τη στιγμή «λόγω έλλειψης προσωπικού και όχι λόγω έλλειψης λεωφορείων, κυκλοφορούν γύρω στα 260 λεωφορεία τη μέρα. Για αυτό φωνάζουμε και αγωνιζόμαστε και λέμε πως πρέπει να πάρουμε άμεσα προσωπικό».

Επίσης, όπως είπε ο πρόεδρος των εργαζομένων «στο σύνολο των γραμμών του ΟΑΣΘ κυκλοφορεί γύρω στο 60% των λεωφορείων. Αν μια γραμμή έχει χρεωμένα 10 λεωφορεία και δέκα ωράρια που πρέπει να βγούνε, βγαίνουν τα έξι και όχι τα δέκα».

Τα χιλιάρικα για τα λεωφορεία μέσω leasing

Η προμήθεια 49 μεταχειρισμένων λεωφορείων που αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης για λογαριασμό του ΟΑΣΘ από τον δήμο Λειψίας προς 10.500 ευρώ το ένα έφερε αντιδράσεις, καθώς δεν είχαν κλιματιστικά.

Μάλιστα, αξιοσημείωτο είναι πως από τα 49 λεωφορεία τα δύο έγιναν…ανταλακτικά. «Κλιματιστικά δεν είχανε τα λεωφορεία της Λειψίας και το ξέρανε από την αρχή, έχουν κλιματισμό μόνο για τον οδηγό», τόνισε ο κ. Δήμκας.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.