, Παρασκευή
25 Απριλίου 2025

search icon search icon

Θεσσαλονίκη: Σωτήριες οι αποσπάσεις αστυνομικών στην Τροχαία

Στην αποφασιστικότητα της διευθύντριας Τροχαίας Παρασκευής Παπαγεωργοπούλου πιστώνεται η βελτίωση της εικόνας στους δρόμους της πόλης


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΦΑΝΗ ΧΑΡΙΣΗ


Αυτή τη βελτίωση στο κυκλοφοριακό την αντιλαμβάνονται και οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί, οι οποίοι έχουν διαπιστώσει πως, παρότι η λειτουργία του μετρό μείωσε τη δουλειά τους, βελτιώθηκε ο χρόνος πραγματοποίησης των διαδρομών τους. 

Η διευθύντρια Τροχαίας Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου


«Το κυκλοφοριακό βελτιώθηκε, γιατί υπήρξε βούληση από την πλευρά της Πολιτείας και κυρίως από την πλευρά της Τροχαίας. Κι αυτό οφείλεται στην διευθύντρια της Τροχαίας, την κ. Παπαγεωργόπουλου που ζήτησε και πήρε αποσπάσεις αστυνομικών στην υπηρεσία της, γιατί δυστυχώς τροχονόμοι δεν υπήρχαν. Πλέον ειδικά στις ώρες αιχμής σε όλες τις διασταυρώσεις στις οδούς Τσιμισκή και Εγνατία βρίσκονται τροχονόμοι που βοηθούν την κυκλοφορία. Σαφέστατα επίσης ένας μικρός αριθμός οχημάτων δεν εισέρχεται στην πόλη λόγω της χρήσης του μετρό. Οι δικές μας μεταφορές σίγουρα έγιναν ευκολότερες και η ελευθερία της κίνησης βοήθησε πολύ τα ταξί να κάνουν περισσότερα δρομολόγια και φυσικά αυτό συμφέρει και τον πελάτη», τόνισε στην «Κ» ο πρόεδρος της Taxiway, Θεόδωρος Σταυρίδης, που εκτιμά ότι το κυριότερο πρόβλημα του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη είναι η αναρχία στις φορτοεκφορτώσεις. 

Ο πρόεδρος της Taxiway Θεόδωρος Σταυρίδης προτείνει τη μετατροπή της Τσιμισκή σε λεωφόρο ήπιας διέλευσης


«Σήμερα πήγα να στρίψω σε έναν δρόμο στην Παπάφη που ήταν κλειστός από μια νταλίκα που ξεφόρτωνε προϊόντα σε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Για την εξυπηρέτηση των logistics μέσα στην πόλη έχουν γίνει μελέτες, όμως παραμένει ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα. Κάποτε αποτελούσαμε κι εμείς ένα μεγάλο πρόβλημα στην κίνηση με την άναρχη στάθμευση, όμως πλέον έχουν αλλάξει τα πράγματα και όπου είμαστε παράνομοι δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα τις κλήσεις», είπε. 


Ο κ. Σταυρίδης, ο οποίος εκ της θέσεως του συμμετέχει σε όλες τις συζητήσεις των αρμοδίων φορέων για τη βιώσιμη κινητικότητα, τονίζει ότι η πόλη πρέπει να προχωρήσει και να υλοποιηθούν μια σειρά έργων όπως είναι «η διαπλάτυνση της παραλίας και να μην κλείνει την Κυριακή η Λεωφόρος Νίκης».
Περαιτέρω δε, προτείνει η οδός Τσιμισκή να γίνει δρόμος ήπιας διέλευσης «όπως συμβαίνει σε προηγμένες πρωτεύουσες ευρωπαϊκών κρατών όπως στη Βαρκελώνη. Δηλαδή να υπάρχει είσοδος δεξιά κι αριστερά μόνο σε μικρά λεωφορεία και ταξί καθώς το κέντρο δεν είναι για το ΙΧ». 


Κι ενώ η εικόνα των κεντρικών οδών έχει γίνει καλύτερη εξαιτίας της αυστηρής αστυνόμευσης κατά τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες, δεν συμβαίνει το ίδιο με άλλους δρόμους πέριξ του κέντρου. Το παράδειγμα της οδού Μακεδονίας είναι το πλέον χαρακτηριστικό. Διπλοπαρκαρισμένα οχήματα υπάρχουν ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς η περιοχή είναι πυκνοκατοικημένη, ενώ οι κάτοχοι των ΙΧ ξέρουν ότι τέτοιους δρόμους δεν τους επισκέπτεται η Τροχαία και η Αστυνομία για να δίνουν κλήσεις, δεδομένου ότι το βάρος έχει πέσει στους κεντρικούς δρόμους. 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ KARFITSA

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.