Θεσσαλονίκη: Στα κάγκελα οι καταστηματάρχες στον Εύοσμο – Eξώδικο στον ΔΕΔΔΗΕ στέλνει ο Εμπορικός Σύλλογος
Στα κάγκελα παραμένουν οι καταστηματάρχες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Ευόσμου μια βδομάδα μετά την πολύωρη διακοπή ρεύματος εξαιτίας της οποίας πολλοί έχασαν ό,τι προϊόν διατηρείτο σε ψύξη και κατάψυξη ενώ μέχρι και σήμερα δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν μπορούν να δουλέψουν λόγω έλλειψης internet και προβλημάτων στο δίκτυο.
Επειτα από επικοινωνία μαζί τους αυτό που μας τόνισαν είναι ότι «μέχρι και σήμερα χάνουμε πωλήσεις καθώς δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τo POS, ο πελάτης φεύγει, ενώ οι αποδείξεις από τις ταμειακές δεν μπορούν να πάνε στην εφορία. Τηλέφωνα δεν υπάρχουν, θα πρέπει να γίνει εκτροπή από το σταθερό στο κινητό για να μας βρουν οι πελάτες ενώ και όσοι διαθέτουν e-shop δεν μπορούν να εκτυπώσουν τα voucher για να φύγουν τα δέματα».
Δεν υπήρξε κάποιος που θα μπορούσε υπεύθυνα να ενημερώσει τους επιχειρηματίες -καταστηματάρχες για την εξέλιξη των εργασιών και την ώρα αποκατάστασης της βλάβης με αποτέλεσμα όταν καλούσαμε στο τηλέφωνο να αναβάλλουν διαρκώς το χρόνο επανασύνδεσης φτάνοντας την Παρασκευή να μην έχουμε ρεύμα για σχεδόν δεκατρείς ώρες” λέει στην “Κ” ο Γιάννης Σούλας , Γενικός Γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Ευόσμου-Κορδελιού.
![](https://www.karfitsa.gr/wp-content/uploads/2024/07/IMG_1272-675x900.jpeg)
Οι καταστηματάρχες εστίασης περιμένοντας από ώρα σε ώρα , όπως του έλεγαν, να επανέλθει το ρεύμα δεν προνόησαν να αποθηκεύσουν κάπου αλλού τα εμπορεύματα τους με αποτέλεσμα μέχρι τις 11 το βράδυ αυτά να έχουν χαλάσει. Από την άλλη ούτε τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης μπορούσαν να εξυπηρετήσουν όσους ήθελαν να κάνουν τα ψώνια τους καθώς `δεν λειτουργούσαν τα POS ενώ και οι λιγοστοί πελάτες που θέλησαν να προβούν σε ανάληψη χρημάτων από κάποιο ΑΤΜ τράπεζας δεν τα κατάφεραν μιας και αυτά είχαν τεθεί εκτός λειτουργίας.
Επιπλέον υπάλληλοι και καταστηματάρχες παρέμεναν στην κυριολεξία «εγκλωβισμένοι» στις επιχειρήσεις τους καθώς ούτε να κατεβάσουν ρολά και να κλειδώσουν μπορούσαν αλλά ούτε να θέσουν σε λειτουργία κάμερες και συναγερμούς προκειμένου να προφυλάξουν το εμπόρευμα τους από επιτήδειους . Για το λόγο αυτό άλλωστε και ο Εμπορικός Σύλλογος Κορδελιού- Ευόσμου ενημέρωσε άμεσα για την κατάσταση το αστυνομικό τμήμα της περιοχής ζητώντας επιπλέον αστυνόμευση για τη μέρα εκείνη.
![](https://www.karfitsa.gr/wp-content/uploads/2024/07/IMG_1274-675x900.jpeg)
![](https://www.karfitsa.gr/wp-content/uploads/2024/07/IMG_1275-900x753.jpeg)
Στέλνουν εξώδικο στον ΔΕΔΔΗΕ διεκδικώντας αποζημιώσεις
«Η συνέχιση της παρούσας κατάστασης είναι απαράδεκτη και ο ΔΕΔΔΗΕ φέρει την ευθύνη για την ταλαιπωρία και τις ζημιές που υφίστανται οι δημότες και οι επιχειρήσεις του Ευόσμου».
Μιλώντας στην Καρφίτσα ο κ. Κωνσταντίνος Γίδαρης, πληρεξούσιος δικηγόρος του Εμπορικού Συλλόγου Ευόσμου-Κορδελιού ανέφερε χαρακτηριστικά «Δυστηχώς το διήμερο της προηγούμενης Πέμπτης και Παρασκευής σημειώθηκε ένα απολύτως εξοργιστικό γεγονός με τεράστιες συνέπειες και με απόλυτη ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ και «θύματα» του χιλιάδες πολίτες που κατοικούν και δραστηριοποιούνται στο κέντρο του Ευόσμου. Ήδη την Πέμπτη από τις 17:00 έως τις 21:00, στην καρδιά της αγορά της περιοχής δηλαδή στην Μεγάλου Αλεξάνδρου, στην Καραολή Δημητρίου αλλά και σε όλες τις κάθετες προς αυτές οδούς, είχαμε εκτεταμένη και καθολική διακοπή ρεύματος και μάλιστα εν μέσω θέρους με θερμοκρασίες που ξεπερνούσαν τους 40 βαθμούς Κελσίου και όλα αυτά χωρίς καμία σχετική ενημέρωση, ούτε καν με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της εταιρείας είτε με τις προγραμματισμένες είτε με τις έκτακτες διακοπές ρεύματος». Μάλιστα ,όπως τονίζει ο κ. Γίδαρης η ίδια κατάσταση συνεχίστηκε και την επόμενη ημέρα, αυτή τη φορά όμως από τις 9 το πρωί έως τις 11 το βράδυ, ενώ όσοι κάλεσαν στον ΔΕΔΔΗΕ δεν κατάφεραν να πάρουν μία σαφή απάντηση. Ακόμα και σήμερα που μιλάμε , όπως λέει, παρά το γεγονός πως έχει αποκατασταθεί η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στις συγκεκριμένες περιοχές προβλήματα υπάρχουν διότι οι εργασίες που έγιναν προκάλεσαν ζήτημα στα υπόγεια καλώδια των τηλεφωνικών γραμμών με αποτέλεσμα νοικοκυριά και επιχειρήσεις να μην έχουν ούτε τηλέφωνο αλλά ούτε Internet. Έχοντας λοιπόν αυτά τα δεδομένα στα χέρια μας δηλώνουμε πως αρχικά ,ο Εμπορικός Σύλλογος Κορδελιού-Ευόσμου προσφεύγει κατά του ΔΕΔΔΗΕ για όλη αυτή την κατάσταση ζητώντας αποζημίωση για τη ζημία και τις βλάβες που έχουν υποστεί, ενώ θα ακολουθήσουν και μεμονωμένα εξώδικα προς τον ΔΕΔΔΗΕ από επιχειρήσεις και καταστηματάρχες ».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ KARFITSA