Στους δρόμους έχουν βγει μέσα στο κατακαλόκαιρο οι αγρότες στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης.
Αγρότες με περίπου 40 τρακτέρ συγκεντρώθηκαν στις πλατείες των χωριών και επιχείρησαν να κινηθούν προς την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Αθηνών με σκοπό να την αποκλείσουν.
Ωστόσο ήρθαν αντιμέτωποι με μπλόκο της αστυνομίας οι οποίοι τους σταμάτησαν πριν βγουν στο οδόστρωμα. Οι αγρότες διαμαρτύρονται διότι όπως λένε δεν τηρήθηκαν όσα τους υποσχέθηκαν στις συναντήσεις που έγιναν μετά από τις τελευταίες κινητοποιήσεις τους
Δείτε εικόνες και VIDEO:









