, Σάββατο
11 Μαΐου 2024

search icon search icon

Θεσσαλονίκη: «Τρία οχήματα για το δρομολόγιο 40 του Καλοχωρίου, είναι ντροπή» – Aναμονές, «εξαφανισμένα» λεωφορεία και ταλαιπωρία καταγγέλλουν κάτοικοι

Σε καθημερινή ταλαιπωρία υποβάλλονται οι κάτοικοι του Καλοχωρίου, σύμφωνα με καταγγελίες, καθώς στο 40 -το μοναδικό δρομολόγιο που συνδέει την κωμόπολη με τη Θεσσαλονίκη- υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις ενώ δεν τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα που ίσχυαν το προηγούμενο διάστημα.

Ρεπορτάζ: Ελίνα Τουκουσμπαλίδου

Την ευθύνη του δρομολογίου 40 που εκτελεί τη διαδρομή Σιδηροδρομικός Σταθμός – Καλοχώρι είχε μέχρι τις 31/12 το ΚΤΕΛ Κιλκίς, ενώ πλέον πέρασε στα «χέρια» του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Κατά την αλλαγή κάποιοι οδηγοί του ΚΤΕΛ Κιλκίς ξεκίνησαν διαδικασίες πρόσληψης στον ΟΑΣΘ και έτσι δημιουργήθηκαν ελλείψεις, ενώ το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε αναζήτηση νέων εργαζομένων για να λυθεί το ζήτημα.

Κάτοικος της περιοχής που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία της (τα στοιχεία της βρίσκονται στη διάθεση της Karfitsa) ανέφερε ότι το πρόβλημα εμφανίστηκε εδώ και τρεις εβδομάδες περίπου. Πλέον εξηγεί πως τα δρομολόγια είναι αραιά και χωρίς συχνότητα και υποστηρίζει ότι δεν υπήρξε ενημέρωση προς το επιβατικό κοινό.

«Εδώ και τρεις εβδομάδες περίπου τα δρομολόγια δεν ήταν σταθερά κι εμείς δεν γνωρίζαμε τίποτα. Στην εφαρμογή του ΟΑΣΘ έδειχνε ότι τα λεωφορεία έρχονταν κανονικά, αλλά δεν εμφανιζόταν. Πριν δύο εβδομάδες για παράδειγμα περιμέναμε λεωφορείο στις 17.30 και ήρθε στις 19.10», αναφέρει η κάτοικος, τονίζοντας πως πολλοί εργαζόμενοι χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο λεωφορείο για να πάνε στις δουλειές τους αλλά και παιδιά για να πάνε στα φροντιστήριά τους.

«Ήμουν στη στάση, περίμενα το 40 και έτυχε να περάσει από εκεί γνωστός μου και να μου πει ότι το τελευταίο λεωφορείο έφυγε στις 20.30. Τους είπε δηλαδή ο οδηγός ότι το τελευταίο λεωφορείο πέρασε στις 20.30. Είναι ντροπή καθώς τις καθημερινές το τελευταίο δρομολόγιο κανονικά είναι στις 23.15. Και από τα άτομα που ήμασταν στη στάση και περιμέναμε, τα μισά πήραν ταξί και οι άλλοι μισοί κάλεσαν γνωστούς τους να έρθουν με αυτοκίνητο να τους πάρουν γιατί δεν υπήρχε άλλο μέσο. Δεν είναι δυνατόν να αναγκαζόμαστε να πληρώσουμε ταξί. Και επειδή είναι εκτός Θεσσαλονίκης το χωριό πρέπει να πληρώνουμε και περισσότερο», συμπληρώνει.

Στους κατοίκους επικρατεί οργή με αυτή την κατάσταση, όπως υποστηρίζει. «Αυτή τη στιγμή έχουμε τρία οχήματα που κάνουν δρομολόγια. Επειδή είναι βιομηχανική περιοχή, το πρωί πολλοί εργαζόμενοι στηρίζονται στο 40 για τη μεταφορά τους. Υπάρχουν άτομα σε εργοστάσια που δουλεύουν 07.00 και 07.30 το πρωί και έχουν εξηγήσει στους εργοδότες τους την κατάσταση για να δικαιολογήσουν την αργοπορία τους», αναφέρει.

Γερακίνα Μπισμπινά: Προβλήματα και στο δρομολόγιο 52 της Σίνδου

Σε τροχιά επίλυσης βρίσκεται το ζήτημα σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει η δήμαρχος Δέλτα, Γερακίνα Μπισμπινά. Η ίδια σημειώνει ότι από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχει ζητηθεί μια προθεσμία μέχρι τις 15 Ιανουαρίου για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση. «Δεν έχουμε πρόβλημα μόνο στο Καλοχώρι αλλά και με το λεωφορείο του 52 που κάνει το δρομολόγιο προς Σίνδο για τα ΤΕΙ», αναφέρει πάντως η δήμαρχος στην Karfitsa.

Γιάννης Τόσκας: Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας το πρόβλημα θα έχει επιλυθεί

Σε πέντε ημέρες θα έχει έρθει επίλυση στο ζήτημα του 40, σύμφωνα με την εκτίμηση του διευθύνοντα συμβούλου του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), Γιάννη Τόσκα. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά μιλώντας στην Karfitsa: «Αυτή η γραμμή εκτελούνταν από το ΚΤΕΛ Κιλκίς σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Εμείς εποπτεύουμε και προγραμματίζουμε το έργο των συγκοινωνιακών γραμμών που έχουν να κάνουν με την περιαστική ζώνη. Μια από αυτές τις γραμμές είναι και η γραμμή 40 που αφορά τη δυτική πλευρά και εκτελεί το δρομολόγιο Σιδηροδρομικός Σταθμός – Καλοχώρι. Η γραμμή αυτή εξυπηρετούνταν από το ΚΤΕΛ Κιλκίς μέχρι τις 31/12. Η γραμμή θα συνεχίσει να εκτελείται από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που ανέλαβε να φέρει εις πέρας τις υποχρεώσεις του ΚΤΕΛ Κιλκίς. Έχουμε μια μικρή υστέρηση στα δρομολόγια που είναι της τάξης του 25%. Αυτό έγινε γιατί τις πρώτες μέρες της χρονιάς παρουσιάστηκε μια έλλειψη προσωπικού εξαιτίας του γεγονότος ότι κάποιοι οδηγοί του ΚΤΕΛ Κιλκίς δεν συνέχισαν να συνεργάζονται με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης».

Συμπληρώνει επίσης πως «το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ήταν προετοιμασμένο αλλά κάποιοι από τους εργαζόμενους του ΚΤΕΛ Κιλκίς έχουν ξεκινήσει διαδικασίες να προσληφθούν από τον ΟΑΣΘ ή έχουν ήδη προσληφθεί από τον ΟΑΣΘ. Οπότε το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έπρεπε να ανταποκριθεί μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και να προσεγγίσει νέους οδηγούς. Αυτό κάνει αυτές τις μέρες».

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.