, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Ο Θεσσαλονικιός που εξάγει ελαιόλαδο με φύλλα χρυσού σε πολλές χώρες του κόσμου!

Ο Γιάννης Τσαπανίδης είναι εμπνευστής της εταιρείας “ΜYST” η οποία δραστηριοποιείτε στο χώρο των Ελληνικών Προϊόντων με υψηλή διατροφική αξία και ξεχωριστή συσκευασία. Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η πρώτη στην Ελλάδα που εξήγαγε ελαιόλαδο με βρώσιμο χρυσό. Οι νιφάδες χρυσού 24 καρατίων, κάνουν το εκλεκτό αυτό ελαιόλαδο να θυμίζει κόσμημα, ενώ πολυβραβευμένοι σεφ το χρησιμοποιούν για να κοσμούν τα πιάτα τους.

Η ιστορία της ΜYST ξεκινά από τους πρόποδες του «myst-ηριώδες » βουνού Ολύμπου και φτάνει μέχρι την Κίνα, τη Γερμανία, τη Στοκχόλμη, το Ντουμπάι, και την Μύκονο. Ο Γιάννης Τσαπανίδης και οι συνεργάτες του Ιωάννης Μπακάλης, Σάκης Δαλκαλίτσης και Μιχάλης Δαλκαλίτσης, οραματίστηκαν τη δημιουργία μιας φιάλης ελαιόλαδου η οποίο θα εξασφαλίζει την ποιότητα και θα μαγνητίζει τον καταναλωτή με την πρώτη ματιά. Από το 2014 το πρότζεκτ μπήκε σε εφαρμογή και ξεκίνησε μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία branding και σχεδιασμού της συσκευασίας του Myst, για την οποία ο Γιάννης Τσαπανίδης ταξίδεψε μέχρι τη Σλοβακία προκειμένου να αξιοποιήσει τις ικανότητες του Σλοβάκου σχεδιαστή Ivan Venkov, αλλά και μέχρι το Μιλάνο για να συνεργαστεί με την ιταλική βιομηχανία γυάλινων μπουκαλιών COVIM.

Το κωδικολόγιο της MYST έχει ξεπεράσει τους 50 κωδικούς και κάθε προϊόν της είναι βασισμένο στην αμερικανική στρατηγική “The Bee Strategy”. Η φιλοσοφία αυτής της τακτικής βασίζεται στον τρόπο που τρέφεται η μέλισσα. Κάθε μέλισσα πριν συλλέξει το φαγητό της κάνει μια μεγάλη και κουραστική έρευνα για να εντοπίσει τα διαθέσιμα λουλούδια και να επιλέξει μόνο τα καλύτερα, καταλήγοντας στην πιο ποιοτική γύρη. Έτσι και η MYST επιλέγει μόνο τα καλύτερα προϊόντα από τον τόπο μας και δημιουργεί μοναδικές συσκευασίες για το κάθε προϊόν ξεχωριστά, με σκοπό να εντυπωσιάσει στο ράφι τον καταναλωτή αλλά και να τον μαγέψει με την υψηλή διατροφική ποιότητα που προσφέρει.

Η MYST κέρδισε βραβείο για την καλύτερη συσκευασία στον κόσμο, στο A’ Designs Awards στην Γερμανία και το 2017 ανάμεσα σε 7.000 νέες εταιρείες, βραβεύτηκε ως την πιο καινοτόμα εταιρία στον κόσμο από τα Gama innovation Awards στην Αγγλία. Ενώ το πιο τιμητικό είναι, ότι το μπουκάλι της «ΜΥST», κέρδισε μια Θέση στο μουσείο Design στο Σικάγο.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα Myst.gr πατώντας ΕΔΩ

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.