fbpx

, Κυριακή
19 Ιανουαρίου 2025

search icon search icon

H&M: Τέλος οι δωρεάν επιστροφές προϊόντων – Πόσο θα χρεώνονται οι πελάτες, ποιοι εξαιρούνται

Το τέλος των δωρεάν επιστροφών προϊόντων στη Βρετανία ανακοίνωσε η H&M, η οποία πλέον χρεώνει όσους δεν θέλουν να κρατήσουν τα προϊόντα.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες καλούνται να πληρώσουν 1,99 λίρες (περίπου 2,30 ευρώ) για να επιστρέψουν τα δέματα, είτε στο κατάστημα, είτε ηλεκτρονικά. Το κόστος αφαιρείται από την επιστροφή χρημάτων τους. Ωστόσο, οι επιστροφές εξακολουθούν να είναι δωρεάν για τα μέλη της H&M.

Αξίζει να αναφερθεί πως και άλλες αλυσίδες, όπως Zara, Boohoo, Uniqlo και Next χρεώνουν ήδη τις ηλεκτρονικές επιστροφές. Η απόφαση τέθηκε σε ισχύ από το καλοκαίρι, δήλωσε εκπρόσωπος της H&M.

Οι ηλεκτρονικές αγορές αυξήθηκαν σημαντικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά αυτό σήμαινε, επίσης, μεγάλη αύξηση του αριθμού των ειδών που επιστρέφονται και άρα μεγάλο κόστος για την εταιρεία.

«Είναι ενδιαφέρον ότι οι εταιρείες φαίνεται να το κάνουν κρυφά, αλλά είναι λογικό να το κάνουν» δήλωσε ο ειδικός σε θέματα λιανικού εμπορίου Jonathan De Mello.

«Οικονομικά, έχει λογική, καθώς αποθαρρύνει τους αγοραστές από το να αγοράζουν μαζικά προϊόντα στο διαδίκτυο και στη συνέχεια να επιστρέφουν την πλειονότητά τους. Αυτό ήταν ένα πραγματικό πρόβλημα για τις εταιρείες».

Εκτίμησε πως παρότι η απόφαση θα δυσαρεστήσει τους πελάτες, οι περισσότεροι θα κατανοήσουν την ανάγκη των εταιρειών να επιβάλουν τις χρεώσεις. Από την άλλη, επεσήμανε πως η απόφαση μπορεί να επιβαρύνει ορισμένες ομάδες, όπως άτομα με κινητικές δυσκολίες, που αδυνατούν να ψωνίσουν στα καταστήματα.

Στην ιστοσελίδα της H&M διευκρινίζεται πως η χρέωση των σχεδόν 2 λιρών δεν θα ισχύει για ελαττωματικά προϊόντα ή για λάθος αποστολές. Κάλεσε, δε, τους πελάτες να αναγράφουν τους λόγους της επιστροφής ώστε να μην πληρώνουν.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.