Μαζί με την παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, στη Θεσσαλονίκη σημειώθηκε και η πρώτη επίσημη επίσκεψη του Κώστα Σκρέκα στην πόλη μας.
Ο νέος «γαλάζιος» γραμματέας της ΠΕ της Νέας Δημοκρατίας χαιρέτισε κόσμο και κοσμάκη ενώ αμέσως μετά την αναχώρηση του πρωθυπουργού συνέφαγε με τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής της ΝΔ Θεσσαλονίκης, Ζήση Ιωακείμοβιτς, σε παραλιακό μαγαζί στη Καλαμαριά.
Το μενού περιλάμβανε και τον προγραμματισμό για το επόμενο διάστημα.



