ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Αβοκάντο: «σύμμαχος» της καρδιάς και της υγιεινής διατροφής – Τι δείχνουν νέες μελέτες

Νέα επιστημονικά δεδομένα αναδεικνύουν τα οφέλη του αβοκάντο για την καρδιαγγειακή υγεία και τη μείωση της «κακής» χοληστερόλης, με τους ειδικούς να τονίζουν ωστόσο την ανάγκη μέτριας κατανάλωσης.

Πάνος Ιωάννου Αναρτήθηκε από Πάνος Ιωάννου
23/04/2026
Health
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Αβοκάντο: «σύμμαχος» της καρδιάς και της υγιεινής διατροφής – Τι δείχνουν νέες μελέτες

Το αβοκάντο κατατάσσεται πλέον στα τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας, χάρη στην πλούσια περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες, κάλιο, μαγνήσιο, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C και βιταμίνη Κ, στοιχεία που το καθιστούν σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής.

Παράλληλα, νεότερα ερευνητικά δεδομένα της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας δείχνουν ότι η συστηματική κατανάλωσή του μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και στη ρύθμιση των επιπέδων χοληστερόλης, επιβεβαιώνοντας και επεκτείνοντας ευρήματα προηγούμενων μελετών.

Το εξωτικό αυτό φρούτο αποτελεί επίσης πηγή «καλών» ακόρεστων λιπαρών και συχνά προτείνεται ως υγιεινό υποκατάστατο τροφών όπως το βούτυρο, το τυρί ή τα επεξεργασμένα κρέατα.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, όσοι κατανάλωναν τουλάχιστον ένα αβοκάντο την εβδομάδα παρουσίαζαν 16% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου και 21% χαμηλότερο κίνδυνο στεφανιαίας νόσου, σε σύγκριση με όσους δεν κατανάλωναν ποτέ ή σπάνια.

Related Post

Καλοκαιρινή λάμψη στην επιδερμίδα – Οι θεραπείες που ενισχύουν την ενυδάτωση και την ανανέωση του δέρματος

Ρίζες μπαμπού: Η ασιατική υπερτροφή που αρχίζει να κερδίζει τη Δύση

ΠΟΥ: Τα μολυσμένα τρόφιμα προκαλούν κάθε χρόνο 1,5 εκατ. θανάτους παγκοσμίως

Παγκόσμια ανάλυση επιβεβαιώνει τους κινδύνους της υψηλής κατανάλωσης αλκοόλ για την υγεία

Επιπλέον, η καθημερινή αντικατάσταση μισής μερίδας ζωικών ή επεξεργασμένων τροφών, όπως βούτυρο, αυγό, γιαούρτι, τυρί ή μπέικον, με αβοκάντο, συσχετίστηκε με 16% έως 22% μειωμένο κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Αντίστοιχα, παλαιότερη μελέτη του 2015 που δημοσιεύθηκε στο Journal of the American Heart Association είχε καταλήξει ότι η καθημερινή κατανάλωση ενός αβοκάντο, στο πλαίσιο διατροφής χαμηλών λιπαρών, συμβάλλει στη μείωση της «κακής» LDL χοληστερόλης.

Ωστόσο, οι ειδικοί τονίζουν ότι το αβοκάντο πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο. Όπως επισημαίνει η Mayra L. Estrella, μέλος της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας και επίκουρη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Χιούστον, ένα μέτριο αβοκάντο περιέχει περίπου 240 θερμίδες και 24 γραμμάρια λίπους. Παρότι πρόκειται για «καλά» λιπαρά, η υπερκατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη πρόσληψη θερμίδων, ειδικά όταν συνοδεύεται από τρόφιμα όπως τσιπς σε παρασκευές τύπου γουακαμόλε.

Η επιστημονική έρευνα γύρω από το αβοκάντο ευθυγραμμίζεται με τις διατροφικές οδηγίες της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, οι οποίες προωθούν τη μεσογειακή διατροφή, με έμφαση στην κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, ολικής άλεσης προϊόντων, οσπρίων, ψαριών και ελαιολάδου.

Tags: διατροφήκαρδιάφρούτα
Share214Tweet134Send

Σχετικά Άρθρα

Καλοκαιρινή λάμψη στην επιδερμίδα – Οι θεραπείες που ενισχύουν την ενυδάτωση και την ανανέωση του δέρματος
Health

Καλοκαιρινή λάμψη στην επιδερμίδα – Οι θεραπείες που ενισχύουν την ενυδάτωση και την ανανέωση του δέρματος

Η ενυδάτωση αποτελεί βασικό στοιχείο της καθημερινής περιποίησης της επιδερμίδας, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν ο ήλιος, οι υψηλές θερμοκρασίες...

Αναρτήθηκε από Πάνος Ιωάννου
07/06/2026
Ρίζες μπαμπού: Η ασιατική υπερτροφή που αρχίζει να κερδίζει τη Δύση
Health

Ρίζες μπαμπού: Η ασιατική υπερτροφή που αρχίζει να κερδίζει τη Δύση

Μπορεί στη δυτική κουζίνα να παραμένουν σχετικά άγνωστες, όμως σε πολλές ασιατικές χώρες οι ρίζες μπαμπού αποτελούν βασικό στοιχείο της...

Αναρτήθηκε από KARFITSANEWS
05/06/2026
Next Post
Δωρεάν σπιρομετρήσεις στη Θεσσαλονίκη για την έγκαιρη διάγνωση της χρόνιας αποφρακτικής πνευμονοπάθειας

Δωρεάν σπιρομετρήσεις στη Θεσσαλονίκη για την έγκαιρη διάγνωση της χρόνιας αποφρακτικής πνευμονοπάθειας



Η εταιρεία με την επωνυμία “POLITICAL MEDIA GROUP A.E.” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).
LOGO_MHT-1

Μοναδικός αριθμός Μ.Η.Τ. 242122

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2026 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa