21:46, Τετάρτη
06 Ιουλίου 2022

Πώς να χάσετε τα κιλά των Χριστουγέννων

Γράφει η Βαρσαμά Παναγιώτα: Κλινικός Διαιτολόγος ειδική στη διαχείριση του  διαβήτη,MSc

Οι γιορτές πέρασαν και ο Άι Βασίλης εκτός από δώρα άφησε και κιλά;

Το παρακάτω άρθρο είναι ότι χρειάζεστε !!

Αρχικά δεν πρέπει να ακολουθήσετε  κάποιο εξαντλητικό πρόγραμμα διατροφής ή αποτοξίνωσης μόνο με χυμούς ή σούπες. Δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε  λίπος!!

Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα δομημένο ελαφρύ πρωινό. Για παράδειγμα μπορείτε να καταναλώσετε ένα γιαούρτι πρόβειο με βρώμη και φρούτα, το οποίο θα ενεργοποιήσει το έντερο σας!! Να  θυμάστε η καλή λειτουργία του εντέρου, είναι συνυφασμένη με την καλή λειτουργία του οργανισμού μας και με  την άψογη σύνδεση με τον εγκέφαλο, ώστε να παραχθούν ορμόνες που θα μας κάνουν χαρούμενους, όπως η σεροτονίνη!!

Εξάλλου όπως λέει και ένα ρητό << Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται>>!

Στη συνέχεια της μέρας σας  προσπαθήστε να κρατήσετε μια σταθερή ροή στη λήψη των γευμάτων ! Τα μικρά συχνά γεύματα θα σας φέρουν κορεσμό, δηλαδή θα αποτρέψουν το αίσθημα της πείνας χαρίζοντας σας ένα αίσθημα ευεξίας. Προσπαθήστε τα σνακ σας να αποτελούνται από ολόκληρα φρούτα και τα γεύματα σας να συνοδεύονται πάντα από μία σαλάτα, έτσι θα εξασφαλίσετε ένα κάλο φορτίων φυτικών ινών στον οργανισμό σας. Οι φυτικές ίνες είναι απαραίτητες καθώς πέραν του ότι προσφέρουν κορεσμό, προστατεύουν το έντερο λόγω της ιδιότητας τους να επιταχύνουν την εκκένωση  του.

Σημαντικό επίσης είναι σε κάθε σας γεύμα να υπάρχει και μια πηγή άπαχης πρωτεΐνης. Καλές πηγές πρωτεϊνών είναι τα ψάρια το στήθος κοτόπουλο, τα αυγά, το τυρί χαμηλό σε λιπαρά κ.α. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλίσετε πάλι κορεσμό, αποτρέποντας έτσι την υπερκατανάλωση τροφίμων. Επιπλέον, θα διατηρήσετε σταθερά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σας, το οποίο αργότερα δεν θα σας οδηγήσει στην κατανάλωση κάποιου γλυκίσματος! Το πιο σημαντικό είναι ότι ο σωστός συνδυασμός, στην κατάλληλη ώρα θα σας βοηθήσει να μην αποθηκεύσετε περιττό  λίπος!!  

Από την έντυπη εφημερίδα Karfitsa