fbpx

, Πέμπτη
18 Ιουλίου 2024

search icon search icon

Το «φιλί της ζωής» αναμένεται να δώσει το EuroPride στα καταστήματα εστίασης της Θεσσαλονίκης

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ EUROKINISSI

Με ενδιαφέρον αναμένουν οι επαγγελματίες των εστιατορίων, των μπαρ και των καφέ της Θεσσαλονίκης τη μαζική άφιξη επισκεπτών στην πόλη για τις ημέρες που θα διεξαχθεί η διοργάνωση του EuroPride από τις 21 μέχρι τις 29 Ιουνίου, με πλήθος δράσεων, ομιλιών, συναυλιών και πάρτι με αποκορύφωμα την παρέλαση στο ιστορικό κέντρο.

Την ώρα που οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία είναι πολλές, ενώ ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης καλεί τις επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε προσφορές για τις ημέρες του EuroPride, καθώς αναμένονται περισσότεροι από 40.000 επισκέπτες για τη διοργάνωση, τα καταστήματα εστίασης περιμένουν το «φιλί της ζωής», μετά από μια παρατεταμένη περίοδο δυσχέρειας.

«Άντε λίγο να ξελασπώσουμε»

«Υπάρχει αισιοδοξία για εκείνες τις ημέρες. Η κατάσταση όμως αυτή τη στιγμή είναι πάρα πολύ δύσκολη. Υπάρχουν αναρίθμητα προβλήματα. Πολλοί από τους συναδέλφους περιμένουν κόσμο με τη λογική “άντε λίγο να ξελασπώσουμε“. Δεν είναι υγιές αυτό», αναφέρει σε δηλώσεις του στην Karfitsa ο Χρήστος Αράπογλου, μέλος της Ένωσης Εστιατόρων, Ψητοπωλων και Καφέ – Μπαρ Νομού Θεσσαλονίκης.

Και συμπληρώνει πως «το EuroPride θα έπρεπε να είναι το επιπλέον. Με τα έσοδα θα πληρωθούν κάποια ενοίκια, κάποιοι λογαριασμοί στην ενέργεια για να μπορούν να λειτουργούν τα μαγαζιά και να μη κλείσουν», τονίζοντας δε ότι η εστίαση στη Θεσσαλονίκη αντιμετωπίζει τις συνέπειες του κύματος ακρίβειας και ενεργειακής κρίσης.

Προβλήματα στη «μεγάλη εικόνα» της εστίασης και της διασκέδασης στη Θεσσαλονίκη

Ο ίδιος υπογραμμίζει επίσης ότι η αγοραστική δυνατότητα των Θεσσαλονικέων έχει περιοριστεί σημαντικά, ενώ ο τουρισμός ενισχύει μόνο κεντρικές περιοχές της πόλης. «Το σίγουρο είναι ότι υπάρχει πρόβλημα με την ικανότητα του κόσμου να διασκεδάσει. Η ακρίβεια έχει εκτοξευτεί. Ο κόσμος δυσκολεύεται. Το ότι υπάρχουν κάποιες περιοχές με περισσότερο κόσμο δεν σώζει την κατάσταση για τη μεγάλη εικόνα της εστίασης και της διασκέδασης στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν μικρομάγαζα τα οποία χαροπαλεύουν», επισημαίνει στην Karfitsa ο κ. Αράπογλου, σημειώνοντας παράλληλα ότι οι τουρίστες ενισχύουν το κέντρο της πόλης, την Άνω Πόλη και τα Κάστρα.

Ειδικότερα: «Η υπόλοιπη Θεσσαλονίκη δεν ασχολείται με τον τουρισμό. Προσπαθεί να επιβιώσει με πολλές δυσκολίες. Όταν μιλάμε για την εστίαση στη Θεσσαλονίκη δεν μπορούμε όμως να μιλάμε μόνο για το κέντρο. Περισσεύει ο μήνας αντί να περισσεύουν τα λεφτά. Είναι ανάγκη του κόσμου να βγει και να διασκεδάσει. Έχει περιοριστεί όμως κατά πολύ το πόσο μπορεί να ξοδέψει. Το να πάει κάποιος να πάρει μια μπύρα και να καθίσει τέσσερις, πέντε ώρες μπορεί να δείχνει ότι ο κόσμος είναι έξω για να διασκεδάσει, αλλά αυτό δεν έχει αποτέλεσμα στην οικονομία».

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.